„Peugeot” laiž tirgū uzlaboto komercfurgonu „Boxer”, kas ir radīts, lai atbilstu visdažādākajām lietotāju vajadzībām, augstām kvalitātes prasībām un zemiem apkopes izdevumiem.
Jauno „Peugeot Boxer” modeli raksturo savā segmentā viszemākais degvielas patēriņš un vislabākā kravnesība. Ir uzlabota tā izturība un darba drošība.
„Boxer” jaunā modeļa testu programmas ietvaros ar automašīnu tika nobraukti 4 miljoni kilometru ekstrēmos apstākļos, gan ar pilnu, gan daļēju slogojumu, kā arī pavisam bez kravas. Rūpnīcā katram „Peugeot” komercautomobilim tiek veiktas 1800 funkcionālas pārbaudes.
Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir:
- Nostiprināta virsbūves struktūra
- Uzlabota priekšējā radiatora reste, lai nodrošinātu dzinējam labāku dzesēšanu
- Uzlaboti slīdošo durvju mehānismi un nostiprinātas aizmugures durvis
- Pilnveidota bremžu sistēma un piekare
- Jauna degvielas iesmidzināšanas sistēma
„Peugeot Boxer” izceļas ar izteiksmīgu un moderni izskatu.
Priekšpusē nevar nepamanīt dzinēja pārsegu ar plūstošām līnijām un no „308” modeļa aizgūto plato metāla dekoratīvo radiatora resti. Priekšējos lukturos ir standarta dienas gaismas lukturi, bet papildaprīkojumā var izvēlēties LED lukturus. Robustais, izlocītais buferis sniedz maksimālu aizsardzību.
„Boxer” priecē ar pirmklasīgu vadību, kontroli un drošības līmeni. Tā standarta aprīkojumā ietilpst: elektroniskā stabilitātes kontrole (ESP) kopā ar vilces spēka kontroli (ASR), ABS bremzes, elektroniskais bremžu spēka sadalītājs (EBD) un ārkārtas bremžu pastiprinātājs (EBA). Bet papildaprīkojumā tiek piedāvāts 5” TFT ekrāns ar „bluetooth hands-free” un mūzikas straumēšanu, atpakaļskata kamera, navigācijas sistēma, joslu maiņas brīdināšanas sistēma u.tml.
Atjaunotais „Boxer” ir pieejams ar trijiem dažādiem bāzes garumiem (3m, 3,45m vai 4,04m), četriem virsbūves garumiem un trijiem dažādiem augstumiem, kas kopā rada 7 virsbūves versijas ar 8 līdz 17 m3 ietilpību. Bez tam klienti var izvēlēties arī šasijas un zemās versijas, kā arī 9 līdz 17-vietīgus autobusus.
„Peugeot Boxer” dzinēju paletē ir 2,2 litru HDi dīzelis trijās jaudas versijās (110, 130 un 150 ZS), kā arī 3,0 l/177 ZS dīzeļmotors. Pateicoties veiktajām modifikācijām, vidējais degvielas patēriņš ir samazināts par 1,3l/100 km, bet CO2 izmeši – par 34g/km.
Jaunums ir „Stop&Start” sistēma 130 ZS un 150 ZS dzinējiem, kas nodrošina papildu degvielas ekonomiju.
Jaunais „Peugeot Boxer” pārdošanā Latvijā nonāks 2014. gada vasarā.