Transportieris ar 350 tonnu kravnesību

Nicolas_transport

Franču kompānija „Nicolas” pēc norvēģu kravu pārvadātāja uzņēmuma „Statnett Transport AS” pasūtījuma un specifikācijas izgatavojusi pašgājēju megatransportieri „Model-R”

Ar šādu treileri var transportēt līdz 15 m garas, 4,3 m platas un 350 tonnu smagas kravas. Tas veidots no speciālas konstrukcijas kravas rāmja, kas savieno divus motorizētus atbalsta ratiņus. Uz tā paredzēts pārvadāt lielizmēra monolītas kravas kā, piemēram, transformatora bateriju blokus, spēkstaciju ģeneratoru sekcijas, kuģu un dažādu darba mašīnu agregātus u.tml.

Zināms, ka pirmais „Nicolas Model-R” lielkravas pārvadājums notiks šā gada oktobrī.

Varenā autovilciena kopējais garums var tikt robežās no 57 līdz 80 metriem, bet platums ar hidraulikas palīdzību pielāgojams kravai diapazonā no 2,3 līdz 4,3 metriem. Speciāli izveidota hidrauliskā piekare ļauj kravas rāmi iekraušanas brīdī novietot uz zemes, bet pēc tam pacelt, pielāgojot vedamā konfigurācijai, līdz 1680 mm augstumā. Uz platformas pēc vajadzības tiek montētas kravas stiprinājuma tapas un cilpas, hidrauliskais sānu siju slīpuma regulācijas mehānisms, bīdāmi grīdas segmenti un dažāda cita furnitūra.

Transportiera ratiņi tiek salikti no „Nicolas MDEL-R” moduļiem, kas stiprinās uz centrālās sijas. Katru no tiem pēc vajadzības iespējams komplektēt ar 10, 12 vai 14 asīm, turklāt komplektā ietilpst vairākas atšķirīga tipa centrālās sijas (ar 12,7 un 15,5 m garumu).

Nicolas_transport_1

Uz abām atbalsta platformām atrodas operatoru kabīnes. Lai operatori kontrolētu garā kravas vilciena pārvietošanos, tās iespējams sāniski pārvietot metru uz katru pusi. Katras kabīnes vadības pults ir saistīta ar veselu videokameru sistēmu un sarežģītu telemetrijas iekārtu.

Abas platformas aprīkotas ar autonomiem dīzeļdzinējiem. Ražotājs uzsver, ka tiem ir tik kvalitatīva skaņas izolācija, ka motora troksnis ārpusē nepārsniedz 75 dB, kas ir līdzvērtīgs kravas auto dīzeļa rūkoņai pie brīvgaitas apgriezieniem.