Uz tirgu brauc jaunais „Renault Master”

Renault_maser_31

Turpinot pagājušā gadā „Kangoo” un „Trafic” aisākto vieglo kravas automobiļu atjaunināšanu, šovasar „Renault” grasās laist tirgū jauno „Master”.

Galvenās evolūcijas iezīmes ir meklējamas zem „Master” motora pārsega. Tur atrodams modernizētais 2,3 dCi dzinējs, kas tiek piedāvāts jaudas diapazonā no 110 līdz 165 ZS (salīdzinājumam līdzšinējā versija bija 100-150 ZS).

  • 110 ZS un 125 ZS versijas joprojām ir izcils vidusceļš starp cenu un degvielas patēriņu.
  • 135 ZS un 165 ZS versijas būs aprīkotas ar dubultas turbopūtes tehnoloģiju, kas nodrošina ne tikai lielāku enerģiju, bet arī ekonomiskāku darbību. Tā, piemēram, 165 ZS versija, neskatoties uz papildu 15 ZS un 10 Nm, ietaupīs 1,5 litrus/100 km (salīdzinājumā ar „Master dCi 150”).

Turklāt degvielas patēriņu var vēl samazināt (līdz pat 10%), vienkārši nospiežot „ECO” režīma pogu, kas pielāgo dzinēja jaudu un klimata/apsildes sistēmas iestatījumus.

Aprīkojuma klāstu papildina arī virkne jaunu ar drošību un komfortu saistītu iespēju, tostarp bāzes komplektā iekļautā jaunākās paaudzes ESC ar kravas pielāgošanas vadību, palīgsistēma braukšanas uzsākšanai pret kalnu, kā arī saķeres kontrole sistēma.

Lielākās jaudas versijās „Master” stūres sistēma būs aprīkota ar papildu elektrisko sūkni, kas ļaus samazināt spēku, kāds vadītājam nepieciešams stūres pagriešanai, braucot ar mazu ātrumu. Cita starpā arī tas palīdzēs ekonomēt degvielu.

Renault_master_11

Kravas un pasažieru mikroautobusa versijas būs aprīkotas ar riepu spiediena kontroles sistēmu. Vēl viens jauns papildinājums ir platleņķa spogulis, kas iebūvēts pasažiera puses saules sargā un nodrošinās papildu redzamību „aklajā” zonā.

Jaunā „Renault Master” saime piedāvā vairāk nekā 350 dažādus komplektācijas variantus,

izvēloties četrus garuma un trīs augstuma variantus, kravas furgona, kravas platformas, kravas-pasažieru mikroautobusa, un dažādus šasijas variantus, kā arī priekšējo vai aizmugures piedziņu. Kravas ietilpība ir variējama no astoņiem līdz 22 m3.

Jaunums ir L4H2 un L4H3 šasijas versijas ar vienu aizmugurējo riteni katrā pusē. Garais pēdējais pārnesums padara tos ideāli piemērotus pārvadājumu kompānijām, kas specializējas uz gariem pārbraucieniem. Platāka telpa starp riteņu arkām ļauj aizmugurē ērti izkārtot eiropaletes.

Pateicoties jaunajam dekoratīvā režģa dizainam, „Master” priekšgals iemieso „Renault” jauno dizaina identitāti. Lielais un vertikālāk novietotais logotips raksturīgs visiem automobiļiem, kas iekļauti Eiropas vadošā komerctransporta ražotāja katalogā. Šo statusu franču kompānija bauda kopš 1998. gada.

Renault_maser_21

Jaunais „Master” būs pieejams „Renault” Francijas tirdzniecības tīklā vasaras beigās, bet pasūtījumus dīleri sāks pieņemt jau jūnijā.

Birkas: