Veiksmīgi noslēdzies Itālijā ražota 1306 tonnas smaga hidrokrekinga reaktora ceļojums no Salerno ostas Itālijā līdz Ačinskas naftas pārstrādes rūpnīcai Krasnijarskas novadā, Krievijā.
No Salerno līdz Noriļskai reaktors ceļoja pa jūras ceļu, bet pēc tam pa Jeņiseju to nogādāja Krasnojarskā. Bet sarežģītākais izrādījās pēdējais – 203 km garais posms pa koplietošanas autoceļu Novosibirska-Irkutska.
Sauszemes transportēšanas operāciju veica krievu pārvadājumu kompānija „Spectjažavtotrans”. Tās laikā bija vairāki problemātiski ceļa posmi, tostarp
kādā apdzīvotā vietā ar speciāliem domkratiem nācās piepacelt pāri trasei ierīkotu gājēju tiltiņu.
Pa sauszemes ceļu reaktors tika transportēts ar itāļu „Cometto” ražotu pašgājēju kravas platformu. Tā bija 40 m gara, ar 384 riteņiem. Platformai nebija kabīnes. To ar pulti vadīja operators, kurš visu ceļu ar kājām gāja tai blakus. Vidējais iespaidīgā autovilciena ātrums bija 1,5 km/h.