„Volvo Trucks” apgūst automātisko pilnpiedziņu

New-Volvo-FMX-perfect-truck-10

Zviedru autokompānija „Volvo Trucks” pirmo reizi autobūves vēsturē aprīkojusi savus bezceļa darbiem paredzētos kravas automobiļus ar automātiski pieslēdzamas pilnpiedziņas sistēmu.

Vajadzības gadījumā automātiski pieslēdzama priekšējo riteņu piedziņa ir pavisam ikdienišķa parādība vieglo apvidus automobiļu un krosoveru klasēs. Tad nu „Volvo Trucks” speciālisti nolēma, ka tamlīdzīgu transmisijas sistēmu varētu pielietot arī būvdarbiem paredzētiem kravas automobiļiem. Līdz šim neviens cits to nebija uzdrīkstējies!

Un, lūdzu, smagajam krosistam „Volvo FMX” gan ar riteņu formulu 4×4, gan 6×6 un 8×6 tagad aprīkojumā ir pieejama elektroniskā „Automatic Traction Control” sistēma, kuras viens no būtiskiem elementiem ir automātiski pieslēdzama priekšējās ass riteņu piedziņa. Kā liecina ražotāja informācija, tā tiek aktivizēta 0,5 sekunžu laikā, kolīdz sistēmas sensori konstatē aizmugurējo riteņu izbuksēšanu.

Šāda sistēma ļauj samazināt degvielas patēriņu un pagarināt riepu darba mūžu.

„Izmantojot mehāniski pieslēdzamu priekšpiedziņu vai centrālo diferenciāli, daudzi vadītāji tos saslēdz vēl pirms iebraukšanas posmā ar apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem, bet „Automatic Traction Control” sistēma pieslēdzas tikai brīžos, kad tas ir patiešām nepieciešams, tādējādi papildu velkošie riteņi tiek nodarbināti mazāk, bet tas pozitīvi ietekmē mašīnas darba ekonomiskumu,” norāda „Volvo Trucks” celtniecības tehnikas departamenta menedžeris Jonass Odermels.

Volvo_fmx_2

Būtiski, ka „Automatic Traction Control” sistēma tiek piedāvāta„FMX” aprīkojumā komplektā ar jebkuru no tam pieejamajiem dzinējiem.

Birkas: