„Volvo Trucks” spēkratu pāreja uz Euro 6 dzinējiem tiks pabeigta 2014.gada pavasarī

Volvo Trucks D13 Euro6 Engine

Zviedru kravas automobiļu ražotājs „Volvo Trucks” pāreju uz Euro 6 atgāzu emisijām, kas Eiropā stāsies spēkā no 2014.gada 1.janvāra, atbilstošiem dzinējiem pilnībā pabeigs nākamā gada pavasarī, pielāgojot stingrākām normām arī pašu jaudīgāko 16 litru spēka agregātu, teikts kompānijas paziņojumā.

Jau no šā gada jūnija visās svara kategorijās izlaisto „Volvo” kravas automobiļu Euro 6 dzinēju darba tilpums būs no vidējas kravnesības 5 litru dzinēja līdz lielas kravnesības 13 litru dzinējam. Tātad tirdzniecībā būs piejami jaunie D5, D8, D11 un D13 dzinēji. Savukārt visjaudīgākais 16 litru Euro 6 dzinējs, kā arī D13 dzinējs komplektācijā ar I-Torque spēka pārvadu jaunajām emisijas normām tiks pielāgots 2014.gada pavasarī.

Pirmo Euro 6 dzinēju – D13 ar 460 zirgspēku jaudu – „Volvo Trucks” sāka tirgot jau2012. gada septembrī

Lielas kravnesības automašīnām paredzētajiem dzinējiem – D11, D13 un jaunajam D16 – „Volvo Trucks” arī turpmāk izmantos pārbaudīto katalītisko izplūdes gāzu kontroles sistēmu SCR (selektīvo katalītisko pārveidotāju). „Volvo Trucks” pauž, ka ir pierādīta SCR ļoti efektīvā izplūdes gāzu attīrīšana, kaas pilnībā atbilst Euro 6 standarta prasībām. Turklāt kompānija ir pilnveidojusi savas SCR ierīces un AdBlue iesmidzināšanas sistēmas katalītisko pārklājumu.

Atgāzu emisiju samazinājums no Euro 1 līdz Euro 6

Atgāzu emisiju samazinājums no Euro 1 līdz Euro 6

Lai dzinēji atbilstu Euro 6 standarta prasībām, izplūdes sistēmā jānodrošina relatīvi nemainīgs karstuma līmenis. D11 un D13 dzinējos, kas atbilst Euro 6 standarta prasībām, izmantota gan SCR ar nedzesējamu EGR (izplūdes gāzu recirkulācijas) sistēmu, gan DPF (dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtru). Savukārt D5 un D8 dzinējiem izmantotais tehnoloģiskais risinājums ietver gan dzesējamo EGR sistēmu un daļiņu filtru, gan SCR.

"Volvo Trucks" Euro 6 dzinēju gamma

“Volvo Trucks” Euro 6 dzinēju gamma

Birkas: