Jau nākamajā nedēļā pasaules čempionāta posmā „ADAC Rallye Deutschland” pirmizrādi piedzīvos „Opel Adam R2”.
Tiesa, tās vēl nebūs pirmās ugunskristības, jo mazais Ādams pagaidām vēl dosies trasē tikai kā „nulles” ekipāža.
Uz brīdi „Opel” R2 klases rallija mašīnas sagatavošanas projekts bija atdūries pret formalitāšu barjeru – tā kā „Adam” sērijveida modelis tiek aprīkots ar dzinējiem ar darba tilpumu no 1,0 līdz 1,4 litriem, tehniskais reglaments nepieļāva sacīkšniekam uzstādīt 1,6 litru motoru. Taču martā FIA pieņēma tehnisko noteikumu izmaiņas, kas ļauj R1, R2 un R3 klases mašīnām dzinējus „palienēt” no tā paša ražotāja citiem modeļiem. Tādējādi tapa „Opel Adam R2”, kuram uzstādīts „Corsa” spēka agregāts.
„Opel Motorsport” pārstāvji ziņo, ka gada beigās mazais sacīkšu auto iegūs FIA starptautisko homologāciju un tādējādi būs gatavs jau 2014. gadā iesaistīties starptautiskajā rallija apritē.
Šobrīd aktīvi notiek „Adam R2” prototipa testi.
To ietvaros pirms pāris nedēļām „Opel” mazo sacīkšnieku izmēģināja franču rallija veterāns Fransuā Delakūrs.
Kā atklājis Riselsheimas rallija projekta menedžeris Ditmārs Metrihs, testu programma norit sekmīgi – mašīnas dzinējs „kaujas” režīmā ir nostrādājis jau 550 km, bet atsevišķi mezgli ir izturējuši vairāk nekā 3000 km pārbaudījumus.