Africa Eco Race 478 km garajā otrajā etapā dalībniekiem jau nācās cīnīties visnotaļ smilšainos apstākļos. Arī ātrumposms atšķirībā no pirmās dienas jau bija ievērojā garumā – 443 km. Motociklu konkurencē, uzvarēdams ar divu minūšu un 22 sekunžu pārsvaru, līdera godu sev izkaroja norvēģis Pals Anders Ulevalseters. Automobiļu konkurencē, uzvarot arī otrajā sacensību dienā, līderību palielināja Vladimira Vasiļjeva krievu ekipāža.
Etaps starp Marokas pilsētām Darkūru un Agdalu plašāk pazīstams kā „Merzugas kāpas”, kur smilšaini apvidu mijas ar akmeņainiem laukiem un īstiem smilšu kalniem. Šādos apstākļos savu rūdījumu parādīja Ulevalseters (KTM), atkarodas pirmajā dienā zaudētās vairāk nekā divas minūtes un iegūdams arī nieka trīs sekunžu pārsvaru kopvērtējumā pār savu potenciāli bīstamāko sāncensi itālieti Paolo Čeči (KTM), kurš finišēja otrais. Trešo vietu šodienas etapā izcīnīja portugālis Luiss Anjoss Oliveira (KTM), kurš pirmajā dienā bija tikai septītais.
Lai arī Anjoss Oleveira no līdera atpalika jau gandrīz pusstundu, kopvērtējumā viņš ir izvirzījies trešajā vietā, jo citi konkurenti atpalika vēl nopietnāk. Izskatās, ka pirmās dienas trešās vietas ieguvējs krievs Dmitrijs Agoškovs (KTM) ir cietis nopietnu neveiksmi. Katrā gadījumā finišējušo 32 dalībnieku vidū viņa 03.janvāra vakarā nav.
Automobiļu konkurencē pārākumu arī smiltīs demonstrēja Krievijas ekipāža Vladimirs Vasiļjevs/Konstantīns Žiļcovs (Mini/T1).
Viņi par nepilnām divām minūtēm pārspēja internacionālo duetu – francūzi Matjē Seradori/beļģi Fabianu Lurkvī, kuri startē ar T1 grupas pakaļpiedziņas bagiju. Trešās vietas ieguvēji Paskāls Tomase/Paskāls Laroks (Optimus/T1) no līdera atpalika jau par 14 minūtēm un 26 sekundēm. Ātrāka ekipāža ar kravas auto atkal bija Žerāra De Roja (Iveco/T4) vadītā.
„Mēs startējām labā ritmā un Fabins izdarīja lielu darbu, jo navigācija bija grūta. Mums padevās laba diena ar ātrumu ap 200 km/h”, pēc finiša sacīja Matjē Seradoni.
Piebildīsim, ka Seradori trīsreiz (2009, 2011, 2012) ar „Honda” motociklu ir starējis Dakar Rally un 2011.gadā viņš tur noslēdza labāko divdesmitnieku. Meklēdams mazliet citādus izaicinājumus Seradori pārsēdās automobilī. Matjē ceļi krustojās ar leģendāro tautieti Žanu Luī Šlesēru un pēc tā ir tikai loģiski, ka, līdzīgi kā padomdevējs, jaunais francūzis saviem piedzīvojumiem ir izvēlējies bagiju. Seradoni bagijs „LCR30” no skata pat ir ļoti līdzīgs tiem, kādus savulaik būvēja pats Šlesērs.
Lietuvieši Gints Petrus/Povils Valaitis (Desert Warrior/T1) ierindojās 24.pozīcijā, atpaliekot no līderiem divas stundas un 43 minūtes, bet mūsu Roberta Elbakjana „RE Autoclub” aprūpētie krievi Titovs/Andrejs Rusovs (Ford/T2) starp 34 finišējušām ekipāžām ieņēma 29.vietu, līderiem zaudējot teju četras stundas.
Pēc diviem etapiem līderu trijnieks ir šāds: Vasiļjevs, Seradoni, Tomase.