Šā gada Pasaules čempionāts izturības autosacīkstēs (FIA World Endurance Championship (WEC)) ļoti veikmīgi ir aizsācies „Audi“ komandai. Lielbritānijā Silverstonas 6 stundu braucienā dominēja „Audi R18 etron quattro“, izcīnot pirmās divas vietas.
Jau no paša starta norisinājās aizraujoša cīņa ar „Toyota“ komandu. Brits Alans Maknišs ar „Audi“ pirmo reizi izvirzījās vadībā sestajā aplī. Otrs „Audi“, ar ko brauca internacionālais trio Marsels Fazlers (Šveice), Andrē Loterers (Vācija) un Benoī Trelujē (Francija), drīz papildināja „Audi“ dubulto vadību. 77.aplī Fazlers pat izvirzījās pašā priekšā. Taču bojājums, kas pēc četrām stundām radās kreisajā priekšējā piedziņas vārpstā, nozīmēja, ka automobiļa hibrīdsistēma vairs nevar nogādāt jaudu uz priekšējiem riteņiem. Tādēļ pašreizējiem pasaules čempioniem bija jāatzīst sakāve un uzvaru tomēr svinēja Maknišs/Loiks Duvāls (Francija) un Toms Kristensens (Dānija).
Arī martā ASV notikušajās Sebringas 12 stundu sacīkstēs „Audi“ guva dubultuzvaru.
Šajā tehnoloģiski sarežģītajā labāko sporta hibrīdautomobiļu cīņā „Audi“, tāpat kā pagājušajā gadā, Silverstonā guva uzvaru, apsteidzot „Toyota“ komandu. Šā gada sacīkšu nolikumā paredzēta mazāka gaisa ieplūdes sprausla, kas nozīmē mazāku sporta automobiļu jaudu. „Audi Sport“ inženieri to centās kompensēt, izstrādājot uz lielāku jaudu orientētu dzinēju. „Audi“ dīzeļdegvielas sporta hibrīdautomobiļu degvielas tvertnes 58 litru ietilpība ir par 20% mazāka kā konkurenta „Toyota“ benzīna dzinēju hibrīdu degvielas tvertnes ietilpība. Tas nozīmē, ka „Audi“ intervāli starp degvielas uzpildes reizēm ir īsāki. Par spīti papildu degvielas uzpildes reizei, „Audi“ spēja uzvarēt, finišējot vienu apli priekšā ātrākajam „Toyota“ automobilim, kas sacīkstes beidza trešajā vietā.
„Audi“ Silverstonā pirmo reizi ieguva slaveno RAC Tourist Trophy balvu, kas tiek pasniegta jau kopš 1905. gada, bija galvenā balva 2013.gada WEC sacīkšu atklāšanas posmā. Alans Maknišs bija priecīgs, ka ir ieguvis šo svarīgo autosporta trofeju „mājas” sacīkstēs. Viņš un Toms Kristensens pirmo reizi stājās uz starta līnijas kopā ar jauno komandas biedru Loiku Duvālu. Šī trijotne šobrīd ar septiņu punktu pārsvaru atrodas WEC reitinga augšgalā.
Jau pēc trīs nedēļām paredzētas nākamās sacīkstes. 14.maijā Spa-Francorchamps trasē „Audi“ šogad pirmo reizi piedalīsies sacīkstēs ar trīs „R18 e-tron quattro‘ automobiļiem, lai sagatavotos Lemānas 24 stundu braucienam.
Silverstonas sacīkšu rezultāti
1. Duvāls/Kristensens/Maknišs (Audi R18 e-tron quattro) 197 apļi
2. Fazlers/Loterers/Trelujē (Audi R18 e-tron quattro) + 3,462 sek.
3. Buemī/Deividsons/Saracins (Toyota) – 1 aplis
4. Lapjē/Vurcs (Toyota) – 1 aplis
5. Haidfelds/Jani/Prosts (Lola-Toyota) – 4 apļi
6. Bešs/Beliči/Čengs (Lola-Toyota) – 7 apļi
7. Gravess/Piconia/Volkers (Oreca-Nissan) – 13 apļi
8. Brandls/Hainemaiers-Hansons/Pla (Morgan-Nissan) – 14 apļi