Gatavojoties nākamajai sezonai, tostarp sezonas sākumā paredzētajam Meksikas rallijam, „Hyundai Motorsport” komanda ir devusies uz Franciju, kur izmēģina savus jaunos sacīkšniekus kalnu ceļos.
Būtībā mašīnu specifikācija ir identiska tai, kas augustā tika testēta Somijā. Taču braukšanai augstāk par 2500 m virs jūras līmeņa – šāda augstumā atrodas vairāki Meksikas rallija ātrumposmi – ir zināma specifika un nepieciešams atrast pareizos regulējumus.
„Beidzamajos mēnešos mēs esam veikuši testus ik pēc pāris nedēļām, lai saprastu, kā automobiļi reaģē dažādos apstākļos un uz atšķirīga seguma ceļiem un iekrātu inženieriem nepieciešamo informācijas bāzi. Pēc Somijas testiem mums bija neliels pārtraukums, kamēr dati tika apstrādāti. Taču mums bija laiks, lai novērtētu, ko līdz šim esam paveikuši,” spriež „Hyundai Motorsport” vadītājs Mišels Nandāns.
Komandas pārstāvji apzinās, ka tieši rallija ceļu augstais novietojums ir Meksikas rallija smagākais pārbaudījums.
Retinātais gaiss stipri ietekmē automobiļu dzinēju veiktspēju,
bet papildu grūtības sagādā izdangātie grants ceļi. Taču korejiešu vienība nav zaudējusi optimismu. „Veikuši salīdzinoši lielu kilometrāžu, mēs labi pastrādājām, lai pielāgotu mašīnas kalnu specifikai,” gandarīts teic Nandāns.
Jaunos „Hyundai i20 WRC” Pireneju kalnu ceļos uz Francijas un Spānijas robežas testēja francūzis Braiens Bufjē un soms Juho Hanninens.