Pēc pēdējiem no „Rallye Monte-Carlo Historique” pieejamajiem rezultātiem ceturtajā rallija dienā labākā Latvijas ekipāža Kārlis Miķelsons/Normunds Vuguls (Jaguar XK 140) kopvērtējumā ir pacēlusies uz augsto 16.pozīciju un savā ieskaites grupā pašlaik ieņem 1.vietu.
Miķelsons/Vuguls (galvenajā attēlā) kopš pirmās dienas finiša kopvērtējuma 70.vietā ne tikai pacēlušies uz sacensību līderiem tuvu grupu, bet arī spējuši apsteigt vienu no pazīstamākajiem rallija dalībniekiem – deviņkārtējā WRC rallija čempiona Sebastiana Lēba stūrmani Danielu Elenu, kurš ieņem 19.pozīciju un no mūsu labākajiem braucējiem atpaliek par 110 punktiem. Savukārt Miķelsons/Vuguls no pašreizējā sacensību līdera – Monako pārstāvja Brianti (Alpine-Renault A110 1600S) atpaliek par 454 puktiem.
„Russo Baltic Racing” komandas
ekipāža ar mūsu Krišjāni Cauni stūrmaņa lomā (pilots Krievijas pārstāvis Iļja Kašins, auto „Jaguar Type E”) ieņem 33.pozīciju un kopš pirmās dienas ir pacēlusies no 103.vietas, uzlabojot sniegumu par 70 pozīcijām.
No mūsējiem trešā labākā ir Agra Staņēviča/Jāņa Kirkovalda (VAZ 2106) ekipāža, kas kopvērtējumā ir pacēlusies no 87. uz 62.pozīciju.
Ar „Jaguar Type E” startējošās komandas „Russo Baltic Racing” krievu ekipāža Dmitrijs Lukovņikovs/ Sergejs Kuzins ieņem 186.vietu un arī ir uzlabojusi rezultātu par 48 pozīcijām.
No „Volgu” komandas pašlaik labāko rezultātu uzrāda Oļega Borisova/Mihaila Zinovjeva (Volga GAZ M21) ekipāža, kas ieņem 193.pozīciju. Izstājušos sarakstā ir „Volgu” ekipāža ar pilotu Borisu Žažkovu. Tehnisku problēmu dēļ izstājušās ir arī divas „RE Autoclub” ekipāžas, kas startēja ar „Moskvitch 408” – Ruslans Misikovs/Konstantīns Žiļcovs un Andrejs Dmitrijevs/Vladimirs Demjaņenko. Šīs komandas atlikušie pārstāvji Roberts Elbakjans/Edgars Trūps (Moskvitch 408) un Krievijas braucēji – tēvs un dēls Terentjevi (Triumph TR4A) ieņem attiecīgi 250. Un 253.pozīciju starp 258 sacensības turpinošām ekipāžam.
“RE Autoclub” komandas interneta vietnē gan ziņots, ka abas pieminētās krievu ekipāžas sacensības pametušas ekipažas dalībnieku biznesa darīšanu dēļ, tomēr sacensību oficiālajos rezultātos minētas tehniskas problēmas. Visādi jau dzīvē var gadīties, tomēr īpaši pārliecinoši komandas taisnošanās neizklausās, jo pat biznesa cilvēki taču jau iepriekš rēķinās gan ar izdevumiem, kas tiek tērēti tādām aktivitātēm kā šīs sacensības, gan laiku, kas jāvelta.
„Aleksandra Terentjeva pilotēto „Triumph” automašīnu distancē piemeklēja nenozīmīga tehniska ķibele, taču tā liedza krievu sportistiem pašiem sasniegt mērķi. Līdz ar to mēs devāmies palīgā, aizvelkot komandas biedru mašīnu līdz finišam. Iespējams, ka šāds skats – padomju „Moskvitch 408” velk angļu „Triumph TR4 A IRS” – pasaules autosportā nekad nebija redzēts,” informējis „RE Autoclub” direktors un pilots Roberts Elbakjans.
Par daŽām ekipāžam ziņu trūkst, tostarp par Jāņa Metmaņa ekipāžu, kas startēja ar „Volga GAZ M21”.
“Rallye Monte-Carlo Historique 2013″ kopvērtējuma rezultāti