Lai arī „Opel” parasti netiek attiecināts pie sportiskākajiem automobiļu ražošanas zīmoliem, tomēr Riselheimas uzņēmuma vēsturē ir arī pa kādai pietiekami spilgtai motoru sporta lappusei. Ievadot pārdošanā jauno mazauto „Opel Adam”, ražotājs paziņojis, ka atgriežas autosporta apritē. Turklāt „Opel” mērķis ir radīt jaunas sacensības, kas patiktu ļaudīm, kuri autosporta priekus vēlas gūt par samērīgām cenām. Otrs kompānijas mērķis ir nodrošināt vidi jaunu talantīgu braucēju izaugsmei.
Jaunais „ADAC Opel Rallly Cup”, kas pielāgots FIA R2 grupas standartiem, plānots jau 2013.gada sezonā, kā daļa no Vācijas „ADAC Rally Masters” sacīkšu sērijas.
Dalībniekiem, kas jaunāki par 27 gadiem, plānota atsevišķa „junioru rallija” punktu sistēma un kopvērtējuma uzvarētājs nākamajā sezonā iegūs īpašu apmācību.
„Opel” šī projekta stratēģija pagaidām ir izstrādāta līdz 2016.gadam. Pēc tam ir paredzēts, ka talantīgākie rallija braucēji varēs pāriet no “ADAC Opel Rally Cup” uz starptautiska līmeņa sacīkstēm. Pirmajos divos no četriem līmeņiem tiks izmantotas „Adam” automašīnas. Trešajā un ceturtajā līmenī par rallija automobili ir plānots jaunākās paaudzes „Opel Corsa” modelis.
Tāpat autosporta virzienā tiek virzīts jaunais „Astra OPC” modelis. Tas no 2013.gada sezonas ir padarīts pieejams kā sacīkšu versija pircēju sporta sacensībām. Kausa izcīņas automašīnas ir izstrādātas, lai atbilstu „VLN Endurance Championship” standartiem, kas ir populārākā masu sporta sacīkšu sērija Eiropā. Automašīnas savā klasē sacentīsies arī par zīmola trofeju („Astra OPC Cup”). Gaidāms, ka sezonas kulminācija būs 24 stundu sacensības Nirburgringas sacīkšu trasē. Turklāt privātajiem dalībniekiem „Opel” piedāvā ne tikai pašu mašīnu, bet arī tehnisko un organizatorisko atbalstu sacensību laikā.
„Opel” pēdas motoru sportu vēsturē
„Opel” skaļākie panākumi saistās ar rallija trasēm. Veiksmīgākā sacīkšu ēra sākās 70.gadu vidū un nesaraujami saistīta ar vācu pilotu Valteru Rērlu (Walter Roehrl). Viņš vispirms ar „Opel Ascona A” 1974.gadā izcīnīja Eiropas čempiona titulu, bet 1979.gadā šādu panākumu atkārtoja ar „Ascona B” modeli.
Slavas zenītu Rērls sasniedza 1982.gadā, kad pie „Ascona 400” stūres kļuva arī par pasaules čempionu.
„Opel” ir panākumi arī šosejas sacīkstēs, kad sākot no 1993.gada ar „Opel Calibra V6” pofesionālā līmenī cīņas uzsāka Manuels Roiters (Manuel Reuter). Viņš startēja gan DTM sacensībās, gan ITC sērijā un tur izcīnīja arī čempiona titulu. 2003. gadā ar „Ople Astra V8” kupeju tika izcīnīta uzvara 24 stundu Nirburgringas sacensību kopvērtējumā. Daudz mazāk plaši zināma ir epizode, kad uz „Opel Kadett” bāzes tikusi uzbūvēta arī Dakaras rallijreidu sacīkšu mašīna, taču šī programma neguva tālāku attīstību.