Otrajā bahas „Northern Forest” dienā līderpozīcijas saglabā Al Radži, „RE Autoclub” pilots Tapio Nuominens otrais

Northern Forest 2014_Day2_Kuznetsov

Visai negaidīti pēc pirmās dienas šova prologā gūtās uzvaras, arī otrajā dienā, kad sportistiem jau bija jāveic nevis tikai nieka 6,51 km, bet divreiz pa 102,27 km gari ātrumposmi, līderpozīcijas nostiprināja arābu rallists Jazīds Al Radži ar stūrmani Timo Gotšalku (Toyota Hilux). Otro vietu kopvērtējumā saglabāja mūsu komandas „RE Autoclub” piesaistītie somi Tapio Nuominens/Jukka Tuomisto (Mitsubishi Pajero).

Dienas pirmo ātrumposmu strauji iesāka Al Radži, pēc 34,11 km, spējot atrauties no Nuominena jau par  12 sekundēm. Taču pusdistancē vadībā jau bija izvirzījies soms un viņa pārsvars tobrīd bija vērā ņemamas 26 sekundes. Taču līdz finišam Al Radži to prata sadeldēt līdz nieka vienai sekundei un, ņemot vērā prologā iegūto divu sekunžu handikapu, izvirzījās vadībā arsekundes pārsvaru arī kopvērtējumā. Trešo vietu vairāk kā negaidīti prata iekarot brazīlieši Reinaldo Varela/Gustavo Gugelmins (Toyota Hilux), kuriem sniegs un ledus ir visai liela eksotika. No līderiem viņi gan atpalika par minūti un 26 sekundēm, taču apspēlēja daudz pieredzējušākos krievus un poļus. Veselas 2,35 minūtes brazīliešiem zaudēja ātrākā krievu ekipāža Vladimirs Vasiļjevs/Konstantīns Žiļcovs (Mini All4 Racing), bet jau vairāk kā trīs minūtes Ruslans Misikovs/Aleksandrs Jevtjehovs (BMW X3). Tālākajās vietās ierindojās poļu pilotu Mareka Dabrovska (Toyota Hilux) un Martina Kačmarska (Mini All4 Racing) vadītās ekipāžas. Latviešu Alda un Dairas Vilcānu (Nissan Pathfinder) ekipāža sasniedza 13.labāko laiku.

Ledus un sniegs problēmas sagādāja daudziem un sacensību mājaslapā ironizēts, ka Valentīndienu nomainījusi Skārdnieka diena,

jo, izlidojot no trases, tika apskādēta ne viena vien mašīna (augšējā attēlā baletu dejo “RE Autoclub” “Mitsubishi” ar Iļju Kuzņecovu/Romānu Jelaginu).

Tapio Nuominens/Jukka Tuomisto

Tapio Nuominens/Jukka Tuomisto

Arī otro ātrumpsomu Al Radži iesāka strauji, izvirzoties vadībā un to noturot no sākuma līdz beigām. Sākumā viņam uz papēžiem mina Nuominens, taču tad sāka ātrumu zaudēt un palaida priekšā vispirms aktuālo Krievijas čempionu Vasiļjevu, bet pēc tam arī Borisa Gadasina/Alekseja Kuzmiča ekipāžu. Finišā pēc 102 kilometriem uzvarētāju no otrās vietas ieguvēja šķīra tikai viena sekunde – tik spēcīgi beigas nobrauca krievi! Gadasins atpalika jau par 22 sekundēm, bet Nuominens par minūti un 8 sekundēm. Tālāk sekoja Kačmarskis, Varela un Dabrovskis. Vilcāki atkal palika 13.-tie. Izstāties bija spiesti potenciāli spēcīgie čehi Miroslavs Zapletāls/Macejs Martons. Diemžēl auto bremžu disku problēmas piespiedušās noiet malā arī otro prologa ātrāko ekipāžu Aleksandrs Želudovs/ Oļegs Tupeņkins (Toyota Hilux).

Borisa Gadasina/Alekseja Kuzmiča "G-Force Proto" pēc tikšanās ar koku

Borisa Gadasina/Alekseja Kuzmiča “G-Force Proto” pēc tikšanās ar koku

Pirms izšķirošajām sacensībām svētdien, 16.februārī Al Radži/Gotšalkam ir 1,09 minūšu pārvars. Nuominens/ Tuomisto saglabāja otro vietu kopvērtējumā, jo tuvākie sekotāji Vasiļjevs/Žiļcovs atpaliek gandrīz trīs minūtes. Tālāk seko Varelas, Kačmarska, Dabrovska un Misikova ekipāžas. Vilcāni arī kopvērtējumā pēc divām dienām ieņem 13.vietu, ar labām cerībām pacīnīties par desmitnieku.

Aleksandrs un Sergejs Kolombeti

Aleksandrs un Sergejs Kolombeti

Jāatzīmē, ka laba diena padevusies zem „RE Autoclub” karoga startējošajiem Aleksandram un Sergejam Kolombetiem (Toyota Land Cruiser 200), kuri izvirzījušies līderos T2 ieskaites grupā, absolūtajā vērtējumā ieņemot 17.pozīciju, taču neveicas divām citām mūs komandas par’;upētajām ekipāžām – Kuzņecovam/Jelaginam un Terentjevam/Berkutam.