Uzņēmums „Spark Racing Technology” publicējis savas izstrādātās „Formula E” sacīkšu mašīnas pirmos attēlus un tehnisko informāciju.
Pie „SRT_01E” strādājusi vesela saime pieredzējušu motoru sporta speciālistu. Sacīkšu mašīnai ir „Dallara” šasija, spēka agregāts tapis „McLaren” laboratorijā, bet sekvenciālo pārnesumkārbu izgatavojuši „Hewland”. Dzinējam ir divi jaudas līmeņi. Braukšanai „ekonomiskā sacīkšu režīmā” (cik absurds vārdu salikums!) tas attīsta 180 ZS, bet atsevišķās situācijās, piemēram, veicot apdzīšanas, pilots var aktivizēt otro pakāpi un īslaicīgi izmantot jau 270 ZS.
Elektriskajai formulai ir „Michelin” riepas, ar ko atšķirībā no F1 varēs nobraukt visu sacīksti.
200 kg smagā akumulatoru baterija – „Williams” ražojums – nodrošina elektroenerģiju tikai sacīkšu distances (pagaidām nav īsti skaidrs, cik tā būs gara) vienas daļas veikšanai, bet, lai varētu turpināt braucienu, piloti pitstopu laikā pārsēdīsies svaigi „uzlādētā” mašīnā. Kā varat nojaust, pie šāda scenārija katram dalībniekam būs nepieciešamas vismaz divas sacīkšu mašīnas.
„SRT_01E” oficiālā pirmizrāde paredzēta jau pēc mēneša Frankfurtes autoizstādē. Kā liecina „Formula E” rīkotāju sniegtā informācija visa sacīkšu tehnika būs gatava šā gada nogalē, kad sāksies reklāmas akcijas dažādos pasaules reģionos. Tiesa, pagaidām lielu entuziasmu nemana dalībnieku nometnē. Neraugoties uz FIA enerģisko aģitāciju, šobrīd dalībai elektrisko formulu pasaules čempionātā pieteikušās tikai trīs komandas: britu „Drayson Racing”, amerikāņu „Andretti Autosport” un Ķīnas nacionālā vienība „China Racing”.