Piloti uztur „Caterham” komandu

Caterham_1

„Automedia.lv” jau ziņoja, ka aizpildītas pēdējās brīvās F1 pilotu vietas. Bet nupat medijos parādījusies informācija par to, kā kurš no pilotiem nonācis autsaideru komandā „Caterham”.

Kobajashi_3

Kamui Kobajaši atzinies, ka iepriekš saņēmis piedāvājumu pagarināt līgumu ar „Ferrari”. Tā ietvaros japāņu pilots varētu tāpat kā pērn startēt dažāda līmeņa GT klases sporta mašīnu sacensībās, pilotēt vecos „Ferrari” F1 bolīdus demonstrācijas braucienos, kā arī Maranello bāzē strādāt uz elektroniskā stimulatora „Scuderia”. Tā vietā Kobajaši izvēlējies turpināt F1 aktīvā sacīkšu braucēja karjeru. Lai „ielēktu” pēdējā vakantajā vietā „Caterham” komandā, viņš piekritis startēt bez atalgojuma.

„Man ir 27 gadi un man ir vajadzīga Pirmā formula,”

teic autosportists. „Stefano Domenikali („Ferrari” boss) nebija apmierināts, kad es atteicos no līguma pagarināšanas, taču es biju pieņēmis tādu lēmumu. Es nolēmu startēt bez atlīdzības, jo tā bija vienīgā iespēja atgriezties F1. Es par to paziņoju Tonijam Fernandesam („Caterham” komandas vadītājam), un viņam mans piedāvājums iepatikās. Es gribu gūt panākumus, bet nauda mani neinteresē.”

Eriksson_2

Kā vēsta zviedru avīze „Turun Sanomat”, japāņu pilota pārinieks, 23-gadīgais Markuss Eriksons ieguvis „Caterham” pilota vietu par 11,3 miljoniem eiro. Žurnālisti noskaidrojuši, ka pilota personālais atbalstītājs ir kāds vārdā nenosaukts miljardieris, kurš ir viņa menedžera, bijušā autosportista Kenija Braka tuvs draugs.

Eriksona līdzšinējā karjerā spožākie sasniegumi ir Lielbritānijas „Formula-BMW” čempiona tituls 2007. gadā un Japānas F3 čempiona tituls 2009. gadā. Kopš 2010. gada Markuss startējis GP2 seriālā. Četru sezonu laikā viņš piedalījies 84 sacīkstēs un izcīnījis trīs uzvaras, bet labākais rezultāts ir pagājušajā gadā izcīnīta sestā vieta sezonas kopvērtējumā.