Svētdien, 2. decembrī ventspilnieku ekipāža Igors Skoks/ Rūdolfs Skoks/ Arvis Piķis, braucot ar automobili Mitsubishi Pajero, izcīnīja augsto trešo vietu T1 grupā un absolūtajā vērtējumā uzrādīja sesto labāko laiku sacensībās “24 Horas TT Vodafone” Portugālē. Sacīkstē dalību ņēma sportisti no astoņām valstīm – Argentīnas, Beļģijas, Čehijas, Francijas, Itālijas, Latvijas, Portugāles, Vācijas.
Starts sacīkstēm tika dots sestdien, 1. decembrī plkst. 13:00. Latvijas komanda to sāka no trešās rindas, ko nodrošināja kvalifikācijas braucienos izcīnītā septītā vieta 82 ekipāžu konkurencē. Pirmais pie stūres sēdās pilots Igors Skoks, veiksmīgi uzsāka sacensību un trasē aiztraucās kā sestais, tomēr drīz vien viņš konstatēja, ka automašīnai pazudušas bremzes un, tāpēc nācās iebraukt servisa zonā, lai novērstu problēmu. Atgriežoties trasē, Latvijas ekipāža sacīksti turpināja nu jau vairs tikai no 74. vietas. Kad sacensībās aizritēja astotā stunda, ventspilnieki rezultātu tabulā atradās jau desmitajā vietā. Trase bija slidena, naktī pat apledojusi. Vairākkārt rezultātu tabulā Latvijas sportisti pakāpās pat uz piekto vietu absolūtajā vērtējumā, bet 24 stundu sacensības ir izturības sacīkste ne tikai sportistiem, bet arī tehnikai.
Pēc 24 stundām ekipāža Igors Skoks/ Rūdolfs Skoks/ Arvis Piķis bija veikusi 100 apļus (1600 kilometrus), kas nodrošināja trešo vietu T1 grupā
un sesto vietu absolūtajā vērtējumā. Jāpiebilst, ka Rūdolfs Skoks un Arvis Piķis Portugālē startēja tikai otro gadu, bet Igoram Skokam tā bija jau astotā reize pēc kārtas.
Pirmo vietu sacensībās izcīnīja franču ekipāža Bernard Boullet/ Cedric Duple/ Christian Duple/ Paulo Marques, kuri brauca ar Sadev Buggy, otrajā vietā atstājot pagājušā gada uzvarētājus, apvienoto franču un portugāļu komandu Mario Andrade/Alexandre Andrade/Georges Lansac/ Carlos Sousa/ Francisco Pita ((Proto AC Nissan), bet trešajā vietā ierindojās franči Herve Lhoste/ Gilles Billaut/ Philippe Boutron (Bowler Wildcat).
Rezultāti publicēti www.24horastt.com
24 stundu izturības sacensības Portugālē tika organizētas 15 reizi. Latvijas sportistiem tas bija jau astotais starts, kur augstākie sasniegumi ir iegūtā otrā vieta 2005. gadā un trešā vieta 2008. gadā, kuras izcīnīja ekipāža Andris Dambis/ Igors Skoks/ Māris Saukāns, braucot ar automašīnu OSCar un OSCar 24.
Piezīme: 24 stundu sacensības ir komandas cīņa, kur pēc brīvi izvēlētas taktikas, katra ekipāža maina pilotu trasē, pie noteikuma, ka katrs drīkst braukt nepārtraukti ne ilgāk kā trīs stundas un ne vairāk kā 12 stundas visā sacīkstē.