„Rallye Monte-Carlo Historique 2013” uzvar Monako pārstāvji Brianti/Šols, bet mūsu Miķelsons/Vuguls finišē 28.pozīcijā

Rallue Monte-Carlo Historique 2013 01

Pēdējā „Rallye Monte-Carlo Historique” dienā Monte-Karlo pievārtē mājinieki Žerārs Brianti/Sebastjans Šols (Alpine-Renault A110) spēja nosargāt agrāk iegūto pārsvaru un svinēja uzvaru. Mūsu Kārlis Miķelsons/Normunds Vuguls (Jaguar XK 140) gan no augstās 14.vietas noslīdēja uz 28.pozīciju, taču tāpat palika labākie starp Latvijas ekipāžām.

Šajās sacensībās rezultātus nosaka kā absolūtajā vērtējumā, tā arī pēc iedalījuma automašīnu grupās un klasēs. Grupas tiek iedalītas pēc mašīnu izlaiduma gada, bet klases – grupu ietvaros pēc automobiļu motora tilpuma lieluma.

Savā automobiļu klasē Miķelsona ekipāža bija vislabākie.

Atgādinām, ka „Monte-Carlo Historique” šogad notika 16.reizi un kopumā uz starta stājās vairāk, kā 300 ekipāžas. Finišu piektdien sasniedza 252 vēsturiskie auto.

Krievijas braucējs Iļja Kašins, kam asistēja mūsu Krišjānis Caune ar „Jaguar Type E” ieņēma 42.vietu, lai gan līdzīgi kā Miķelsona ekipāža pirms pēdējās dienas un nakts sacensībām bija nedaudz augstākā pozīcijā. Pērn Kašins kopā ar Raimondu Strokšu ieņēma 17.pozčiju kopvērtējumā..

Savukārt Agris Staņēvičs un Jānis Kirkovalds ar „VAZ 2103” pēdējā piegājienā pat mazliet uzlaboja savu rezultātu un ierindojās 53.vietā. Turklāt neviena cita ekipāža ar bijušajā Padomju Savienībā ražotu auto augstāk par Staņēviču/Kirkovaldu nefinišēja

203.pozīcijā finišēja Latvijas ekipāža Oļegs Borisovs/Mihails Zinovjevs, kuri startēja ar „Volga GAZ M21”, bet Roberts Elbakjans un Edgars Trūps ar „Moskvitch 408” bija tikai 222.vietā. Viņi tik zemu galvenokārt tādēļ, ka ekipāžas funkcija bija sniegt tehnisko palīdzību ar „Triumph” startējošiem komandas biedriem no Krievijas un šāda palīdzība tiešām bija nepieciešama, bet divas Latvijas braucēju ekipāžas ar “Volgām” izstājās. Turklāt viena no tām pēc avārijas.