F1 eksperti uzskata, ka jaunā FIA direktīva, kas paredz precīzāku degvielas patēriņa kontroli, varētu samazināt „Mercedes” un „Ferrari” dzinēju jaudu.
Austrālijas Lielās balvas laikā FIA direktors Čārlijs Vaitings izsūtīja komandām informāciju par jaunu metodiku degvielas plūsmas mērīšanai dzinēju barošanas sistēmās.
Autoritatīvā itāļu izdevuma „Omnicorse” pieaicinātie tehnikas eksperti uzskata, ka „Mercedes” un „Ferrari” motoristiem ir izdevies izstrādāt sistēmu, kas ļauj apmānīt šobrīd izmantojamos FIA kontrolētos degvielas plūsmas sensorus, tādēļ viņu barošanas sistēmu ražīgums pārsniedz noteiktos 100 kg stundā.
Jaunā degvielas padeves kontroles metodika tiks pielietota, sākot ar Ķīnas GP, kas norisināsies 10.– 12. aprīlī. Tā paredz mērīt nevis plūsmas ātrumu, bet maksimālo spiedienu barošanas sistēmā.
Tas nedrīkst pārsniegt 500 bārus.
Speciālisti uzskata, ka tas liks favorītiem samazināt degvielas plūsmu maksimuma fāzē, toties ļaus palielināt kopējo patēriņu. Šādu tehnoloģiju jau pielieto „Honda”. Diemžēl japāņu ražotājam šobrīd ir problēmas ar motoru maksimālo jaudu. Kā noskaidrojuši žurnālisti no „F1 Insider”, „Honda” dzinēju jauda ir aptuveni par 150 ZS mazāka nekā „Mercedes”.