Sakarā ar to, ka jau šās sezonas beigās komandām jāsāk pielaikot jaunie divlitrīgie V6 turbomotori, 2013.gada reglamentā ieviests salīdzinoši nedaudz korekciju, tomēr ir dažas interesantas modifikācijas.
Tehniskais reglaments
Kārtējo reizi stingrākas kļuvušas priekšējo antispārnu elastību ierobežojošās prasības. Noteikts, ka pretvēja slodzē spārna ģeometrija nevienā virzienā nedrīkst izmainīties vairāk par 10 mm. Turklāt, ja pērn antispārns tika slogots ar speciālu atsvaru 790 mm attālumā no sacīkšu mašīnas priekšējās ass, tad šosezon lieces un vērpes pretestība tiks kontrolēta divos sekojošos slodzes testos – atsvars attiecīgi tiks novietots 775 un 805 mm attālumā.
Mašīnas priekšdaļas drošības struktūras elementiem jāiztur 90 N (ņūtoni) slodzi nevis 75 N kā līdz šim. Šajā sekcijā nedrīkst būt nekādu slēgtu kanālu, kas paredzēti iekšējo gaisa plūsmu izmantošanai.
Mašīnas minimālā masa palielināta par 2 kg (tagad 642 kg). Tas, lai kompensētu jauno „Pirelli” riepu pieaugušo svaru.
Mašīnu šasijas paredzēts testēt ar lielāku statisko slodzi. Līdz šim katrai komandai tikai vienu šasiju pārbaudīja maksimālā slodziē, bet pārējās tika slogotas par 20%.
Lauzumu uz mašīnas „purna” atļauts nomaskēt, taču noteikts, ka šāda maskēšana nedrīkst uzlabot aerodinamiku.
Aizliegts izmantot „dubulto” DRS, proti, speciālus gaisa plūsmviržus, kas paaugstina aizmugurējā antispārna sistēmas efektivitāti. Tomēr šādu risinājumu „pasīvās versijas”, kādas pērn izmantoja „Lotus” un „Mercedes” tiek uzskatītas par legālām un drīkst izmantot.
Sporta reglaments
Palielināta maksa par dalību F1 pasaules čempionātā.
2012.gadā komandām bija jāiemaksā čempionāta rīkotājam 412 000 ASV dolārus, bet šosezon dalības maksa pieaugusi līdz apaļiem 500 tūkstošiem.
Turklāt vēl Konstruktoru kausa aktuālais īpašnieks maksā 6000 dolārus par katru sezonas laikā izcīnīto punktu, pārējās komandas – 5000 dolārus par punktu.
Brīvo treniņu un kvalifikācijas braucienu laikā sportisti drīkstēs izmantot aizmugurējā antispārna aktīvo elementu (DRS) tikai FIA noteiktajās aktivācijas zonās. Turpmāk katrā trasē (kur vien iespējams) būs iezīmētas divas šādas zonas.
Tā saucamā ceturtdienas „komandantstunda” – laiks, kad komandu tehniskajam personālam atļauts nodarboties ar sacīkšu tehniku – pagarināta no sešām līdz astoņām stundām. Sezonas laikā divas reizes atļauts pārkāpt „komandantstundu”. Par katru nākamo pārkāpumu tiek piemērotas soda sankcijas.
Kad mašīna kvalifikācijas laikā apstājas trasē, tas vairs netiks vērtēts kā „force major”. Turpmāk FIA komisāri aprēķinās degvielas daudzumu, kas teorētiski būtu nepieciešams, lai mašīna sasniegtu komandas boksus, un tas tiks pieskaitīts obligātajam litram, kas nododams kontrolanalīzei.