Vācijas rallijā debitējusi „Toyota GT86 CS-R3”

Motorsport_GT86-CS-R3_Rally-Deutschland_Sun_8

To var uzskatīt par „Toyota” atgriešanos pasaules rallijā – japāņu ražotājs pasaules čempionāta Vācijas posmā pirmo reizi darbībā atrādīja aizmugures piedziņas kupejas „GT86” R3 klases sacīkšu mašīnas prototipu.

Nē, pagaidām vēl „Toyota” tā īsti nepiedalījās rallijā. Mašīna būs gatava un saņems FIA homologāciju tikai uz 2015. gada sezonu. Bet šī bija topošā sacīkšnieka „GT86 CS-R3” prototipa pirmizrāde „Toyota Motorsport GmbH” dzintenē – Vācijā. Automobilis veica visu 1300 km garo rallija trasi kā „nulles” ekipāža.

„Toyota GT86 CS-R3” pie stūres sēdēja japāņu ražotāja protežē – rallija veterāne, pazīstamā vācu autosportiste Izolde Holderide.

“Es izbaudīju šo auto. “CS-R3” ar aizmugurējo riteņu piedziņu ir nudien aizraujoši braucams,” atzīst šarmantā pilote. “Turklāt jūtams, ka līdzjutēji ar interesi un sajūsmu sagaida “TMG” atgriešanos rallijā.”

Motorsport_GT86-CS-R3_Rally-Deutschland_6

“TMG” galvenais inženieris Niko Ēlerts: “Tā bija ļoti noderīga pieredze un plats solis “CS-R3” pilnveidošanas procesā. Mēs bijām rēķinājušies ar dažādām bērnu slimībām, taču sacīkšu nedēļas nogale pagāja negaidīti mierīgi. Tikai atrodoties reālos apstākļos, kur auto apkopei ir atvēlēts ierobežots laiks, jūs varat saprast dažas specifiskas servisa nianses. Mēs, protams, atradām šaurās vieta, kur nepieciešami apkopes procesa uzlabojumi.”

„Toyota GT86 CS-R3” ir paredzēts kā biznesa projekts.

Rallijam pilnībā sagatavotu automobili klienti varēs iegādāties par 84 000 eiro. (Ja pasūtījumu izdarīsiet pirms 2015. gada 31. janvāra, dabūstie to par 79 000 eiro). Turklāt vismaz pirmajā sezonā „TMG” sola pastāvīgu uzraudzību un konsultatīvo atbalstu.

Birkas: