„Volvo” atteiksies no autosporta

Volvo_stcc_1

Pamatojoties uz savu jauno mārketinga stratēģiju, autoražotājs „Volvo” plāno 2015. gada nogalē pārtraukt pēdējo no savām autosporta aktivitātēm – dalību Zviedrijas salonautomašīnu čempionātā (STCC).

Kā zviedru biznesa avīzei „Dagens Industri” pastāstījis kompānijas mārketinga direktors Alans Visers, autosports nepiestāv uzņēmuma jaunajam imidžam, kas ir vairāk orientēts uz drošību un ekonomisku dzinēju izmantošanu. Viņš gan uzsvēra, ka nākamsezon „Volvo” izpildīs visas saistības, ko paredz noslēgtais līgums ar STCC sacīkšu rīkotājiem.

Iepriekš medijos jau izskanējis, ka nākamās sezonas beigās „Volvo” aizies arī no Austrālijas „V8 Supercars” sacīkšu seriāla.

Nez kā tur ar to imidžu, taču nav nekāds noslēpums, ka „Volvo” jaunā mārketinga kampaņa ar daudznozīmīgo nosaukumu „Way to Market” (no angļu valodas – ceļš uz tirgu)

ir vistiešākā veidā vērsta uz izdevumu samazināšanu.

Tās ietvaros paredzēts būtiski samazināt dažādas reklāmas aktivitātes, kā arī „optimizēt auto izstāžu dalības programmu”, kas vienkāršiem vārdiem nozīmē to, ka ar nākamo gadu zviedru ražotājs piedalīsies vairs tikai vienā no lielajām izstādēm. Pagaidām nav precīzas informācijas, kurā tieši…