Audi A8

Čau!
Ko labu vari pastāstīt par A8, esmu ieinteresēts iegādāties. Kura gada modelis būtu labāks, neskaitot pēdejos divus gadus un ko būtu labāk dīzeļ dzinēju vai benzīnu?

“Audi A8″ ir labi aprīkots un prestižs lielās klases modelis. Visos laikos biznesa auto ar liela tilpuma motoriem. Ražošanā no 1994.gada. Aktuālajai trešajai paaudzei, kas uz konveijera nonāca 2010.gadā un cik saprotu, nav pirkuma mērķis, pirmoreiz parādījās četrcilindru 2,0 litru TFSI benzīna turbodzinējs. Visiem A8, kas ir vecāki, nav nekā mazāka par V6 motoriem. Lielākoties otreizējā tirgū gans jau ir V6 un V8 – gan dīzeļi, gan benzīnnieki, bet varbūt var gadīties uztrāpīt arī uz V10 un pat W12 benzīna motoriem. Sastopami arī A8 L, tie ir auto ar pagarinātu riteņu bāzi.

Ja Jums nav savs personīgais benzīntanks, tad ieteiktu aprobežoties ar V6 vai vismaz ar V8. Ko tieši pirkt? Neko oriģinālu jau ieteikt nevarēšu, jo lietota auto iegāde vienmēr ir mazliet laimes spēle – kā tas iepriekš braukts, dzīts bez žēlastības vai saudzēts? To var mēģināt nojaust, apskatot un pārbaudot (vēlams kādā jēdzīgā servisā) katru konkrētu eksemplāru. Iesaku vērsties pie “Audi” oficiālajiem pārstāvjiem, jo iespējams, ka viņiem ir kāda nebūt informācija arī par jūs ieinteresējušā auto ekspluatācijas vēsturi. Ipaši, ja noskatītie auto jau ekspluatēti Latvijā.

Degvielas patēriņā dīzelis, protams, būs ar pieticīgāku apetīti, taču ikgadējā apkalpošana tomēr tiem iznāk dārgāka kā benzīnniekiem. Bet galu galā izmaksas būs cieši atkarīgas no pārvietošanās intensitātes gadā. Nav man personīgas ilgākas ekspluatācijas pieredzes ar A8, arī uzticamiem paziņām tāda auto nav. Tādēļ nav tiešas informācijas par vājajām vietām, bet skaļi skandāli (kā piemēram par pirmās paaudzes A4 piekares problēmām) par šī modeļa kādām kaitēm tā kā nav bijuši.