Par izstādi Auto 2013

Vai auto izstāde Ķīpsalā šogad būs nopietnāka, vai kārtējais lēts balagāns kā visus pēdējos gadus? No pašreizējiem rakstiem visur ne nieka nevar saprast… Jums portālā mazliet atšķirīgāk bija uzrakstīts kā citiem. Moš var vēl ko sīkāk uzzināt?

Katram jau ir savi nopietnības izvērtēšanas kritēriji…

Viena lieta ir dalībnieku skaits un kvalitāte. Par kopējo skaitu pagaidām konkrētas informācijas nav, bet ir droši zināms, ka izstādē AUTO šogad piedalīsies vairāk (lai gan joprojām tā būs salīdzinoši neliela daļa) auto ražotāju oficiālo pārstāvju, bet tas savukārt nozīmē vairāk smuki noformētu stendu un interesantu eksponātu, vairāk kvalitatīvas informācijas.

Otrs vērtēšanas kritērijs varētu būt tā saucamās izstādes pērles. Varu diezgan droši prognozēt, ka nekādu konceptautomobiļu no ražotāju dizaina darbnīcām šogad Ķīpsalā nebūs. Toties būs dažu (uz vienas rokas pirkstiem skaitāmu) jauno modeļu Latvijas pirmizrādes. Varbūt nav mazsvarīgi, ka daļa no šiem jaunumiem uz Rīgu ceļo pa taisno no Ženēvas autoizstādes.

Vēl ir paredzētas sadaļas Transporta Tehnika (kravas automobiļi) un Auto Mehānika, kas varbūt vienkāršam vērotājam neliekas īpaši interesantas, taču var izrādīties noderīgas (vai arī nē) dažādu jomu profesionāļiem.

Un tad vēl ir ‘tingel-tangelis’ ar nosaukumu Auto Eksotika. Kādam tas liekas nevajadzīgs troksnis un kņada, bet droši vien ir zināma apmeklētāju kategorija, kas dodas uz Ķīpsalu tieši šī šova dēļ. Cilvēku intereses taču ir tik dažādas…

Protams, cits jautājums: vai visas šīs tematiski tik atšķirīgās ekspozīcijas vajadzētu ‘sabāzt vienā maisā’. Diemžēl – skatīsimies patiesībai acīs – laiki joprojām ir grūti. Proti, neviena no šīm autoizstādes tematiskajām sadaļām pagaidām nespēj 1) aizpildīt visu Ķīpsalas izstāžu platību; 2) piesaistīt tik lielu interesentu auditoriju, lai atmaksātos rīkotāja BT1 pūliņi.