„Toyota Motor Europe” (TME) ir nosaukuši 2012. gada „Ichiban” Eiropas Klientu apmierinātības balvas ieguvējus.
Svinīgais balvu pasniegšanas pasākums notika 22. maijā Atēnās, „Zappeion Megaron” hallē un tajā piedalījās arī Grieķijas valdības tūrisma ministre Olga Kefalogianni.
Kvalitāte kā uzņēmuma būtības neatņemama sastāvdaļa vienmēr ir bijusi „Toyota” uzmanības centrā. Vadoties pēc šī principa, mazumtirgotājiem no 32 Eiropas valstu tirgiem tika piešķirtas kopumā 42 balvas, izrādot atzinību viņu izcilajam sniegumam klientu apmierinātības jomā gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas sektorā. Tostarp jau ceturto reizi kopš 2010. gada šo nozīmīgo godalgu saņēma arī „Toyota” Latvijas mazumtirdzniecības uzņēmums „Amserv Motors SIA”.
Kopumā tika izvērtēti apmēram 2300 Eiropas mazumtirgotāju rezultāti.
Balvu pasniegšanas ceremonijā TME prezidents un izpilddirektors Didjē Lerojs teica: „Lai nodrošinātu klientu apmierinātību, „Toyota” ir stingri apņēmusies piedāvāt tikai augstākās klases produktus un pakalpojumus. Pateicos jums, „Ichiban” ieguvēji, par pastāvīgo līderu ir ņemts no japāņu valodas frāzes „Okyakusama Ichiban”, kas nozīmē „Klients pirmajā vietā”. Vārds „Ichiban” nozīmē „pirmais” vai „numur viens”. Kopš 2007. gadā TME aizsāka ikgadējo „Ichiban” balvu piešķiršanu, saskaņā ar Eiropā veikto klientu apmierinātības iekšējo aptauju japāņu ražotāja mazumtirgotāju klientu vērtējums pārdošanas sektorā uzlabojies apmēram par 43%, bet pēcpārdošanas sektorā par 34%.