Vakar (12.02.) savā jaunajā mītnē K.Ulmaņa gatvē 101 oficiālo atklāšanu svinēja uzņēmums „Forum Auto”.
Pērnruden, domājot par attīstību nākotnē un klientu ērtību, „Forum Auto” vadība pieņēma stratēģiski nozīmīgu lēmumu mainīt atrašanās vietu, lai turpmāk, palielinoties darbu apjomam, uzņēmums klientiem spētu nodrošināt augstākās klases standartiem atbilstošu apkalpošanu un servisu. Bet
2014. gadā „Forum Auto” paplašinājis arī piedāvāto modeļu klāstu,
proti, līdztekus „Kia” firma tagad uzņēmusies arī „Peugeot” un „Cadillac” zīmolu pārstāvniecību.
Pasākumā neformālā gaisotnē uzņēmuma vadība un „Kia”, „Peugeot” un „Cadillac” pārstāvji dalījās prognozēs par to, kāds varētu izvērsties šis gads.
„Forum Auto” valdes loceklis Toni Pīrmā: „Mūsu uzņēmums turpina attīstīties, tāpēc lēmums paplašināties ir likumsakarīgs. Pārdošanas apjoms šī gada janvārī, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, ir palielinājies par 400%. Arī Latvijas tirgus aktivitāte šajā periodā ir pieaugusi par 25%, ko gan šobrīd neuztveram par vispārēju tirgus tendenci, tomēr tas ir lielisks mudinājums būt vēl aktīvākiem.”
Margus Ilus, „Kia Auto AS” tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs: „Kia pārdošanas apjoms gan Eiropā, gan Latvijā turpina palielināties. Tādēļ mēs esam gandarīti, ka mūsu ilgstošais sadarbības partneris „Forum Auto” pieņēmis lēmumu par pārcelšanos uz jaunām, daudz plašākām telpām – tas paver jaunas iespējas attīstībai un ļaus nodrošināt klientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus.”
„Peugeot” pārstāvis, kompānijas „KW Bruun Baltic OU” izpilddirektors Rasmuss Tali: „Abi līdzšinējie „Peugeot” centri atradās vienā Daugavas pusē, taču pašlaik strauja tirdzniecības attīstība notiek tieši šajā (pretējā) upes krastā, kas klientos ir izraisījusi dzīvu interesi. Šķita dabiski, ka konkurētspējas saglabāšanas nolūkā mums jāatver pārstāvniecība arī tur. Tādēļ par partneri izvēlējāmies pieredzējušo tirdzniecības aģentu „Forum Auto” un ceram, ka mūsu sadarbība būs auglīga.”
„Ar entuziasmu skatāmies nākotnē, jo zinām, ka esam ieguvuši sadarbības partneri, kurš ir gatavs pilnvērtīgi pievērsties „Cadillac” zīmola attīstībai Latvijā. Mūsu luksusa klases automašīnas dažādos un lieliski papildinās „Forum Auto” piedāvājuma gammu,” teic „Cadillac” reģionālās pārstāvniecības, uzņēmuma „IF S Europe BV” vadītājs Jeroins Bīks.
Informācijai:
Uzņēmums dibināts 2007. gadā kā „Kia Automobiles”. 2013. gada jūlijā nosaukums mainīts uz „Forum Auto”. Oficiālais „Kia” pārstāvis Latvijā kopš 2007. gada, bet no 2014. gada – „Peugeot” un „Cadillac” pārstāvis.
Autocentra K.Ulmaņa gatvē 101 kopējā platība – 3500 m2, tostarp 1200m2 – jauno automašīnu tirdzniecības salons; 1500 m2 – servisa zona; 200m2 – lietoto automašīnu tirdzniecības laukums. Kopējais darbinieku skaits – 30.
„Forum Auto” plānotais pārdošanas apjoms 2014. gadā: „Kia” – 400 a/m (+14%); „Peugeot” – 30% no kopējā zīmola a/m realizācijas apjoma; „Cadillac” – vismaz 20 a/m.