Pirms tieši trim gadiem Rīgā, Skanstes ielā 33 tika atklāts „Opel” autorizētā dīlera, uzņēmuma „Auto Blitz” tirdzniecības un servisa centrs.
Šajos trīs darbības gados uzņēmums ir sasniedzis ievērojamus panākumus gan pārdošanā, gan servisa un rezerves daļu tirdzniecības jomā.
Jau pirmajā gadā „Auto Blitz” apgrozījums sastādīja gandrīz 3.8 miljonus eiro, bet šogad sagaidāms, ka tas pārsniegs jau 6 miljonu eiro slieksni.
„Auto Blitz” valdes priekšsēdētājs Ģirts Zemītis teic: „Esmu patiesi gandarīts par tik īsā laikā sasniegto. Balstoties uz savu 20 gadu pieredzi autobiznesā, bija skaidrs, ka „Auto Blitz” ir jāveido kā neliela, augsti efektīva komanda, kas ātri spēj pielāgoties mainīgajai tirgus situācijai.
Un man ir patiess gandarījums, ka mums ir šāda komanda.
Protams, mēs neapstāsimies pie sasniegtā un turpināsim aktīvu pārdošanu. Jaunie „Opel” modeļi, kurus esam jau sagaidījuši kā, piemēram, „Mokka” un „Adam”, un tie, kurus vēl gaidām 2015. gadā, kā „Adam Rocks”, jaunā „Corsa”, jaunais „Vivaro”, palīdzēs mums labāk aizpildīt tirgus nišas, tādējādi palielinot „Opel” kopējo tirgus daļu Latvijā.
Bez tam esam atzinīgi novērtēti arī pēcpārdošanas apkalpošanā, kam pamatā ir augsti kvalificēti speciālisti, individuāla pieeja katram klientam un elastīga cenu politika.”
Gandrīz puse no Latvijā pārdotajiem jaunajiem „Opel” automobiļiem pie saviem īpašniekiem nonāk tieši ar „Auto Blitz” profesionālās komandas palīdzību. Uzņēmums ir piegādājis automašīnas gan privātpersonām un korporatīvajiem klientiem, gan lieliem valsts uzņēmumiem un organizācijām, tostarp Valsts policijai, Latvijas Pastam, Lattelecom, „Coca Cola”, „Aldarim”, „ALD”, „Sixt”, „Hertz” un „Avis”.
Saskaņā ar biznesa plānu, darbības pirmajā gadā „Auto Blitz” uzrādīja negatīvu „EBITDA”, taču jau otrajā gadā tā bija pozitīva un sagaidāms, ka arī šo gadu uzņēmums noslēgs ar peļņu.