„BALTA” atkal atzīta par godīgāko apdrošināšanas kompāniju

AAS Balta_logo

 Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un ziņu aģentūras LETA 2012.gada decembrī veiktajā socioloģiskajā aptaujā iedzīvotāji apdrošināšanas sabiedrību „BALTA” atzinuši par godīgāko apdrošinātāju.

Šāda socioloģiskā aptauja Latvijā tiek veikta jau 11 gadus, un tās mērķis ir noskaidrot, kuras no apdrošināšanas kompānijām iedzīvotāji uzskata par godīgām un korektām attieksmē pret klientu.

„BALTA” jau 10 gadus ir spējusi iegūt godīgākās kompānijas titulu.

2012.gadā savu atzinumu par apdrošināšanas kompānijām sniedza 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

„Esam pateicīgi visiem Latvijas iedzīvotājiem un klientiem par izrādīto uzticību un augsto novērtējumu mūsu sniegtajiem pakalpojumiem. „BALTA” darbības stūrakmens vienmēr ir bijis izcils klientu serviss, jo apdrošināšana ir joma, kurā nākas saskarties ar cilvēka dzīvē nepatīkamiem atgadījumiem, tāpēc sapratnei, atbalstam, korektai un godīgai attieksmei pret klientu viņam grūtā brīdī ir īpaši liela nozīme,” uzsver „BALTA” valdes loceklis Kristians Pudans.

Savukārt, apkopojot „BALTA” atsauksmju reģistrā fiksētās klientu atsauksmes, klienti pozitīvi novērtējuši patīkamo sadarbību ar apdrošinātāju. Kā klientiem vispatīkamākās „BALTA” priekšrocības klienti vairākkārt uzsvēruši apdrošinātāja kvalitatīvo atlīdzību servisu un tā operativitāti, darbinieku profesionalitāti, laipnību un kompetenci, godīgu un korektu attieksmi. Tāpat „BALTA” iekšējie pētījumi rāda, ka uzņēmumam ir augsts klientu īpatsvars, kuri iesaka pakalpojumu, kompāniju un savu apkalpojošo darbinieku arī draugiem, radiem un paziņām.