FOTO: „Norde” atklāj „Nissan” jauno mazumtirdzniecības koncepciju

18-Nissan Norde salona prezentacija

Piektdien, 22.aprīlī „Nissan” pilnvarotais pārstāvis Latvijā SIA „Norde” presei un lūgtiem viesiem atklāja pēc jaunākās, Eiropas mēroga mazumtirdzniecības koncepcijas pilnveidoto autosalonu, tādējādi kļūstot par Latvijā pirmo dīlercentru, kas ticis pārveidots saskaņā ar jauno koncepciju.  Tās mērķis ir labāk atbilst mūsdienu patērētāju vajadzībām un uzlabot klientu apkalpošanu.

Prezentācijā tika atzīmēts, ka autobūves, tai skaitā automobiļu mazumtirdzniecības nozare pašlaik pārdzīvo spēcīgu pārejas periodu.

Plašā piekļuve internetam un informācijai no jebkuras vietas ir izmainījusi pircēju paradumus.

Jau 2013.gadā „Nissan” Eiropā atvēris dažus eksperimentālus salonus, kas ļāvuši iegūt informāciju par pircēju jaunajiem paradumiem un vajadzībām, kas ļāvis izstrādāt jaunu mazumtirdzniecības koncepciju. Šobrīd, pamatojoties uz iegūto pieredzi, esot pieņemts lēmums attiecīgi pilnveidot dīleru centrus visā Eiropā.

6-Nissan Norde salona prezentacija

„Jau ilgāku laiku „Nissan” tirgus daļa paplašinās un dīleru centru tīkla stiprināšana turpinās atbalstīt šo izaugsmi. Mēs ticam, ka mūsu klientiem patiks mūsu jaunā koncepcija,” norāda „Nissan Nordic Europa” vadītājs Baltijas valstīs Marguss Miks.

Saskaņā ar jauno klientu apkalpošanas pieeju, „Norde” salonā paplašināta tirdzniecības zāle, likvidējot biroja telpu un administratores galdu. Tādējādi uzsvars tikšot likts uz pircēja apkalpošanu, atrodoties vienā līmenī  ar pārdevēju, kurš noformē pirkumu.

„Ar šīm izmaiņām klientu automašīnas iegādes un apkopes pieredze būs citādāka. Pateicoties šīm izmaiņām, pircējs ir tuvāk dīleru centra darbiniekiem,” uzsver „Norde” izpilddirektors Dainis Bremze.

Pasākuma laikā "Norde" vadītājs Dainis Bremze (otrais no labās) sumināja uzņēmuma darbiniekus par ieguldījumu autosalonā pārbūvē

Pasākuma laikā “Norde” vadītājs Dainis Bremze (otrais no labās) sumināja uzņēmuma darbiniekus par ieguldījumu autosalonā pārbūvē

Jāpiebilst, ka „Norde” apgrozījums jau pirms jaunās koncepcijas ieviešanas sasniedzis 20 miljonus eiro gadā, bet „Nissan” 2015.gadā kļuva par trešo iecienītāko vieglo un apvidus automobiļu zīmolu Latvijā. Pērn Latvijā reģistrēti 1494 jauni „Nissan” automobiļi, kas ir par 2,9% vairāk nekā gadu iepriekš. Tas ļāvis „Nissan” izvirzīties par trešo pirktāko zīmolu aiz „Volkswagen” un „Toyota”. Pirktākie „Nissan” modeļi pērn bija krosovers „Qashqai” (866 vienības), kas kļuva par absolūto tirgus līderi Latvijā, kā arī „Juke” un „Pulsar”.