Iekārto pirmo autosalonu bez pārdevējiem

Hyundai_rockar_1

Britu autotirgotājs „Rockar” ierīkojis pirmo digitālo eksperimentālo „digitālo autosalonu”, kurā visas operācijas no auto iepazīšanas līdz iegādei klients veic patstāvīgi.

Nu, tas nav gluži autosalons šī vārda klasiskajā izpratnē, bet pagaidām tikai triju „Hyundai” jaunāko modeļu ekspozīcija, kas iekārtota vienā no lielveikaliem Kentas grāfistē. Tā aprīkota ar vairākiem skārienjutīgiem monitoriem, ar kuru palīdzību interesenti var iegūt visu interesējošo informāciju, pierakstīties uz izvēlētā modeļa testa braucieniem un visbeidzot noformēt un arī apmaksāt pirkumu. Starp citu, datorizētā sistēma ļauj klientam turpat saņemt arī savas lietotās automašīnas, ko viņš jauna „Hyundai” iegādes gadījumā varētu nodot kā pirmo iemaksu, novērtējumu

Testa braucieniem sagatavotās mašīnas ir saņemamas turpat lielveikala stāvvietā.

Viens no koncepta radītājiem Saimons Diksons norāda, ka digitālā autosalona galvenā ideja ir dot cilvēkiem iespēju izvēlēties automobili, pasargājot viņus no pārdevēju „presinga”.

„Droši vien ikvienam no mums ir atmiņā kāds nepatīkams auto pārdevējs. Ar „Rockar” mēs esam pilnībā izmainījuši iegādes procesu, ļaujot pircējam justies tajā maksimāli nesaistītam,” izdevumam „Autocar” teic Diksons.

Nav gan tā, ka digitālajā autosalonā pilnīgi nebūtu personāla. Ir daži darbinieki, ko dēvē par „eņģeļiem”. Tie nav tradicionāli pārdošanas menedžeri, bet gan tādi kā gidi-konsultanti, kuru uzdevums ir apmeklētājiem paskaidrot jauno tirdzniecības tehnoloģiju darbības noslēpumus. Šie cilvēki speciāli izvēlēti ne no auto tirdzniecības sfēras.

Veiksmīgi izvēlētā vieta jau pirmajās darbības dienās nodrošinājusi digitālajam autosalonam bagātīgu apmeklētāju pieplūdumu. Trijās nedēļas to apmeklējuši vairāk nekā 3,5 tūkstoši interesentu. „Rockar” pārstāvji cer, ka jau 2015. gadā tas pārdošanas apjomu ziņā ierindosies starp Lielbritānijas desmit aktīvākajiem auto tirgotājiem.

Birkas: