Novāks Džokovičs kļūst par „Peugeot” reklāmas seju

Djokovic_peugeot

Franču autoražotājs ziņo, ka serbu izcelsmes tenisa zvaigzne Novāks Džokovičs piekritis kļūt par „Peugeot” starptautisko vēstnieku.

Pasaules ranga otrās raketes Džokoviča vērtības ir līdzīgas kā „Peugeot” – augstākā kvalitāte, elegance un emocijas.

Tenisists pauž prieku par jaundibināto sadarbību: „Man ir patīkami pārstāvēt pasaulē pazīstamu, lielu Francijas automobiļu ražotāju, kura vēsture ir ilgāka par 200 gadiem.

Manās acīs „Peugeot” iemieso francisku eleganci, izsmalcinātību un dzīves mākslu.”

Sadarbības ietvaros „Peugeot” iegūst tiesības izmantot Džokoviča tēlu savās aktivitātēs, arī reklāmā medijos visā pasaulē. Savukārt uz serbu tenisista krekla kreisās piedurknes visos turnīros, kuros viņš piedalīsies, būs redzams autokompānijas logo.

Teniss ir viena no sporta disciplīnām, kurā „Peugeot” ir investējis jau gadu desmitiem. Šogad tiks atzīmēts ražotāja un „French Open” 30. sadarbības gads. Bet ar Džokoviču atbalstu kompānijas pozīcijas tenisa pasaulē nostiprinās vēl vairāk. Novāks Džokovičs savu 2014. gada sezonu uzsāka ar „Australian Open”, pirmdien, 13. janvārī.

Birkas: