Arī Latvijā aviobiļešu pirkšanai, dažādu izklaides pasākumu biļešu iegādei un maksājumu veikšanai masveidā tiek izmantots internets. Vācijā pērn veikts pētījums ļauj apgalvot, ka līdzīgu popularitāti internets iegūs arī automobiļu remonta pieteikšanā servisos.
Latvijas jaunu automobiļu pilnvaroto pārstāvju un autorizēto servisu apvienība „Auto Asociācija” sadarbībā ar Vācijā bāzētu automobiļu pēcpārdošanas tirgus konsultāciju un izpētes uzņēmumu „Wolk after sales eksperts” izplatījusi Vācijā 2012.gada augustā veiktu sabiedriskās domas pētījumu, kas ļauj izdarīt secinājumu, ka jau tuvākajā nākotnē mēs automobiļa remontu, līdzīgi kā aviobiļetes, rezervēsim internetā.
Jāatzīmē, ka daži Latvijas autoservisu uzņēmumi, piemēram, „Auto Īle un Herbst” šādu iespēju jau ir radījuši.
Vācijā 1062 cilvēkiem „Wolk after sales eksperts” uzdeva jautājumu – vai jūs varat iedomāties rezervēt tiešsaistē virsbūvju un krāsošanas darbus, ja tas būtu tikpat viegli kā rezervēt lidojumu vai viesnīcu?
44% respondentu atbildējuši apstiprinoši, 12%, ka labprāt lietotu šādu pakalpojumu, vēl 14%, ka gribētu to izmēģināt un tikai 29% atbildējuši, ka nespējot, ko tādu iedomāties.
„Šobrīd internets ir ienācis arī autoservisu pakalpojumu tirgū un jau tuvākajā nākotnē mēs automobiļa remontu, līdzīgi kā aviobiļetes, rezervēsim internetā” prognozē „Wolk after sales experts” konsultants Krišjānis Āboltiņš.
Vācijā autoservisa pakalpojumu portāli, piemēram, „AutoScout24” vai „Fairgarage”, piedāvājot autovadītājiem iespējas viegli un ātri salīdzināt automobilim nepieciešamo remonta darbu izmaksas un izvēlēties sev tīkamāko autoservisu. Saskaņā ar veiktiem pētījumiem, 35% no aptaujātajiem autovadītājiem jau šodien informāciju par autoservisu, tā veikto darbu un kvalitāti iegūstot tieši internetā.