Kopš 2012.gada augusta tiem klientiem, kuri savas OCTA polises pirkuši apdrošināšanas kompānijā „Balta”, bet ceļu satiksmes negadījumos atzīti par cietušajiem, „Balta” palīdzējusi atgūt 35 000 latu, kas citkārt šoferiem no vainīgā apdrošinātājiem būtu jāizcīna saviem spēkiem, ziņo apdrošinātājs.
Jau pusgadu kā stājušās spēkā izmaņas OCTA likumā, kas paredz, ka arī OCTA atlīdzību, līdzīgi kā KASKO gadījumā, var saņemt pie sava apdrošinātāja.
Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes
negadījumā cietusī persona, kam ir atbilstoša OCTA polise, var saņemt atlīdzību no sava apdrošinātāja, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija agrāk.
Turklāt pie „Balta” klientiem ir iespējams visus atlīdzību gadījumus pieteikt pa tālruni, nemaz nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no filiālēm. „Balta” klientiem ir pieejams arī plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju, teikts „Balta” paziņojumā.
Kopš pērnā augusta arī „Balta” klientiem nodrošina OCTA polises, kurām automātiski tiek iekļauta priekšrocība ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja. Bez papildu piemaksas polise ir pieejama katram, kurš iegādājies OCTA. Lielākā līdz šim izmaksātā atlīdzība par šādiem gadījumiem „Balta” praksē bijusi vairāk nekā 7 000 latu.
„OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja galvenie ieguvumi ir ērtība un operativitāte. Klientiem vairs nav jāiesaistās atlīdzību procesos, jo visu nokārto apdrošinātājs, kuram klients uzticas.,” skaidro „Balta” atlīdzību direktors Ingus Savickis.
Savickis arī norāda, ka sasniegtie rezultāti apstiprina pirms pusgada pausto prognozi, ka līdz ar pozitīvajām izmaiņām OCTA klientu acīs ir ieguvusi lielāku vērtību. Tā tiek uztverta vairs ne tikai kā obligāts nodoklis, bet arī kā iespēja padarīt savu ikdienu drošāku un izmantot polisi kā šīs drošības garantu. Līdz šim šādas ērtības bija iespējams izmantot KASKO klientiem, kad nelaimes gadījumā par visu parūpējās paša apdrošinātājs.