Ceturtdien, 14. augustā medijiem oficiāli prezentējot trešo japāņu kompānijas dīleri Latvijā, reģionālās pārstāvniecības Baltijā un Ziemeļvalstīs «Subaru Nordic AB» vadītājs Torbjerns Lilruds atklāja visai ambiciozus plānus.
Interesanti, ka par spīti autotirgus stagnācijai «Subaru» automašīnu tirdzniecība pasaulē 2013. gadā palielinājās par 10%. Visstraujāk japāņu zīmola pārdošanas apjomi auga ASV – par 24%, pašmāju tirgū – par 15%, bet Skandināvijas reģionā – par 17%.
No Baltijas valstīm «Subaru» pērn vislabāk veicies Igaunijā (+12%), bet Lietuvā un Latvijā rezultāti bija stipri pieticīgāki (+1%).
«Lai uzlabotu rezultātus, esam nolēmuši radikāli mainīt mārketinga stratēģiju.
Kā būtiska tās sastāvdaļa ir dīleru tīkla paplašināšana. Tādēļ šobrīd Latvijā mums sāk strādāt trešais dīleris. Mēs par sadarbības partneri izvēlēties kompāniju «TC Motors», kam ir liela pieredze auto biznesā, enerģisks un zinošs personāls, turklāt ļoti izdevīga autocentra atrašanās vieta. Šogad plānojam «Subaru» pārdošanas apjomus Latvijā palielināt par 20-25%, bet nākamgad jau par 100%,» uzsver Lilruds.
Aktīvākai klientu piesaistīšanai 2015. gadā tiek gatavoti vairāki „slepenie ieroči”, t.i, rinda modeļu jaunumu: konceptuāli un idejiski jauns «Outback», «Forester» komplektācija ar dīzeļdzinēju un CVT variatoru, kā arī pilnīgi jauns modelis «Subaru» ģimenē – «Levorg».
Kā liecina jaunu automobiļu tirdzniecības statistika, «Subaru» tirgus daļa Igaunijā un Lietuvā patlaban ir 5%, bet Latvijā – ap 2%. Tāpēc lielas cerības tiek saistītas ar jauno dīleri «TC Motors», kura uzdevums ir palīdzēt arī mūsu tirgū sasniegt 4-5%.
Informācijai: uzņēmums «TC Motors» kopš 1998. gada ir «Jeep» un «Chrylser» zīmolu oficiālais pārstāvis. Kopumā auto biznesā uzņēmums darbojas jau 15 gadus un šajā laikā pārdevis vairāk nekā 3200 jauno automobiļu.