“Škoda Rapid” ar pieciem dažādiem dzinējiem jau pieejams arī Latvijā

Skoda-Rapid_2013_800x600_wallpaper_0e

„Škoda” dīleru salonos visā Latvijā ir nonācis čehu zīmola jaunais modelis „Škoda Rapid”, kas ieņem vietu starp B segmenta „Fabia” un uz C segmenta „VW Golf” bāzes būvēto „Octavia”, kas tomēr ir garāks nekā tipiski kompaktauto. Lai arī „Rapid” tapis uz „VW Polo” bāzes, tā garums savukārt ir 4,48 m, kas atbilst kompakto sedanu izmēriem. Tiesa, lai arī „Rapid” siluets atgādina sedanu, līdzīgi kā „Octavia”, arī „Rapid” tomēr ir piecas durvis un šis auto pieskaitāms tā saucamajiem lifbekiem.

Automobilī pietiekami ērti var sasēsties pieci cilvēki un bagāžas nodalījums ar 530 litru ietilpību spēs apmierināt ģimeņu vajadzības.

Katra Latvijai paredzētā „Rapid” bagāžas nodalījuma grīdā ir paslēpts pilna izmēra rezerves ritenis.

Sākotnēji „Škoda Rapid” Latvijā pieejams komplektācijā ar kādu no četriem benzīna dzinējiem vai dīzeļdzinēju.

Bāzes komplektācijā „Rapid” tiek komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu un 1,2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 75 Zs jaudu. Lielāku jaudu „Rapid” saņem no diviem 1,2 litru TSI turbo dzinējiem. Viens no tiem spēj attīstīt 85 Zs jaudu un, pēc ražotāja datiem patērējot vidēji 5,1 litru degvielas uz 100 km, ir pats ekonomiskākais „Rapid” dzinējs. Savukārt otrs attīsta 105 Zs jaudu. Jaudīgākais 1,2 TSI dzinējs pieejams ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Benzīna dzinēju gammu šobrīd noslēdz 1,4 litru TSI turbodzinējs, kas attīsta 122 Zs jaudu. Tas tiek komplektēts ar septiņu pakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu un kalnā braukšanas palīgsistēmu. Dīzeļdzinējs šobrīd ir tikai viens – 1,6 litru, 105 Zs TDI dīzeļdzinējs, kas tiek komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču 2013. gadā ražošanā nonāks jauns 1,6 litru TDI ar  90 Zs jaudu, ko būs iespējams komplektēt ar septiņpakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu.

„Rapid” bāzes modeļa cena ar 1,2i l dzinēju ir sākot no 11 740 eiro.

Birkas: ,