„Acura” pilnībā pāries uz četru riteņu piedziņu

Japāņu ražotāja „Honda” premiālā zīmola „Acura” vadība joprojām maldās savas individualitātes meklējumos. Tagad nolemts galveno likmi likt uz pilnpiedziņas kārti.

Šobrīd četru riteņu piedziņa ir teju pusei no „Acura” pārdotajiem automobiļiem, taču nolemts, ka turpmāk pilnpiedziņa nevis tiks piedāvāta kā alternatīva, bet gan – līdzīgi kā „Subaru” – visu modeļu (izņemot kupeju „BRZ”) standarta aprīkojumā.

„Pāreja uz pilnpiedziņas koncepciju ir būtisks pagrieziena moments. Kā premiālam zīmolam mums ir nepieciešams kaut kas, ar ko izcelties uz konkurentu fona,” teic kompānijas direktoru padomes loceklis Koiči Fukuo.

Arī citi sāncenši saviem automobiļiem piedāvā visu riteņu piedziņu. Piemēram, ASV tirgū tādi ir 58% no pārdotajiem „BMW” un 90% „Audi”.

Jūtams, ka „Acura” vadībai nedod mieru „Subaru” pamākumi ASV tirgū.

Šī japāņu kompānija tāpat savulaik nolēma pilnībā pāriet uz četru riteņu piedziņu. Un beidzamo sešu gadu laikā „Subaru” bizness okeāna viņā krastā iet no rokas. Tā, piemēram, šā gada astoņos mēnešos tirdzniecības apjoms ir palielinājies par 20% salīdzinājumā ar līdzīgu periodu pērn. Tikmēr „Acura” automobiļu tirdzniecībā vērojams 1% kritums…

Ražotāja izplatītā informācija liecina, ka pirmais „Honda/Acura” jaunākās paaudzes SH-AWD sistēmu iegūs sedans „TLX” (attēlā), kurš vēl tikai augustā piedzīvoja savu pirmizrādi. Tam varētu sekot flagmanis „RLX”. Tiesa, ziņu aģentūra „Automotive News” ironiski norāda, ka kompānijai bija vajadzīgi trīs gadi, lai pārietu uz jauno modeļu apzīmējumu sistēmu, kas liek domāt, ka 100% pāreja uz pilnpiedziņu japāņiem prasīs… visu atlikušo mūžu.

Birkas: ,