Arī jaunais „Renault Clio” kļūst par universāli

Renault Clio Estate_2013 01

Francijas lielākais autoražotājs šā gada pirmajā ceturksnī laiž klajā „Renault Clio Grandtour”, kas arī čemodānu vedēja lomā izskatās ne mazāk pievilcīgs kā pircējus arī Latvijā jau sasniegušais „Clio” hečbeks.

B segmenta mazauto plašajā klāstā palielinātas ietilpības modifikāciju nav daudz. Tomēr „Clio Grandtour” ir konkurenti, piemēram „Škoda Fabia Combi” un „Seat Ibiza ST”.

„Clio” universāls ir tikai par 20 cm garāks nekā hečbeks. Tā kopējais garums ir 4,27 metri, bet

atlētiskā forma, kas no skata nemaz par to neliecina, standartā slēpj 443 litrus ietilpīgu bagāžnieku,

ko iespējams viegli paplašināt līdz 1380 litriem, nolokot attiecībā 40/60 dalīto aizmugures sēdekļu atzveltni. Ja tiek nolocīts arī priekšējais pasažieru sēdeklis, jaunais „Clio Grandtour” var lepojas ar 2,48m iekraušanas garumu no aizmugures durvīm līdz pat cimdu nodalījumam.

„Grandtour” dzinēju klāstā salīdzinājumā ar hečbeku jaunumu nebūs – kā bāzīte kalpo 1,2 litru 74 Zs benzīna motors, ko papildina jaunākās paaudzes trīscilindru 0,9 litru Tce benzīna dzinējs ar 90 Zs jaudu. Arī 1,5 litru dCi dīzeļmotoram ir divas jaudas – 75 un 90 Zs. Vasaras sākumā „Grandtour” spēka agregātu pulkam piepulcēsies arī 1,2 litru Tce benzīna turbodzinējs ar 120 Zs jaudu, kas būs pieejams ar EDC dubultsajūga pārnesumkārbu.

Jau 6.aprīlī „Grandtour“ sāks ceļu pie dīleriem. Latvijā ar 1,2 litru 75 Zs dzinēju bāzes komplektācijā „Authentique“ tas maksās no 11 027 eiro.

Birkas: