Arī Latvijā pieejams jaunais Maserati GranTurismo

20097-MaseratiGranTurismoTrofeo

Atzīmējot savu 75. jubileju, luksusa automašīnu zīmols Maserati nāk klajā ar jaunu automašīnas modeli GranTurismo. Jaunais auto jau ir pieejams Latvijas autobraucējiem un to iespējams apskatīt Masarati Rīga salonā, Krasta ielā 42.

GranTurismo, kas izstrādāts Maserati Inovāciju centrā un ražots Mirafiori ražošanas centrā Turīnā, ir pilnībā ražots Itālijā un Maserati iemieso itāļu luksusa automašīnu veiktspēju. GranTurismo ir četrvietīgs sporta auto, kas, koncentrējoties uz klientu vēlmēm, apvieno sportisku veiktspēju ar komfortu. Šis auto ir sava segmenta etalons, vēl vairāk iezīmējot modeļa saukli “Pārējie vienkārši ceļo”.

GranTurismo dizains veidots tā, lai radītu līdzsvaru starp skaistumu un funkcionalitāti. Jauno auto raksturo unikālās un zīmolam raksturīgās līnijas. Tā ideālā forma, kas piemērota savā klasē labākajai mehānikai, uzsver nevainojamību un izceļ izsmalcinātos dizaina elementus. Garo dzinēja pārsegu un centrālo virsbūvi izceļ četri spārni, kas vienlaikus saglabā zīmola automobiļu klasiskās proporcijas. Savukārt jumta līnija ir ieslīpa, lai izceltu statnes izliekumu uz kuras attēlots trīsžuburu logo.

Jaunā kupeja ir aprīkota ar V6 Nettuno dzinēju, kas pieejams divās versijās:

Modena ar 490 zirgspēku 3,0 litru V6 Nettuno dzinēju ar divām turbīnām, bet augstas veiktspējas Trofeo versija ir balstīta uz šo pašu dzinēju, kura jauda palielināta līdz 550 zirgspēkiem.

20094-MaseratiGranTurismoTrofeo

Savukārt GranTurismo Folgore aprīkots ar pilnībā elektrisko piedziņu. Folgore sistēma ir balstīta uz 800 voltu tehnoloģiju un tā ir izstrādāta ar vismodernākajiem tehniskajiem risinājumiem, kas aizgūti no Formulas E. Šīs tehnoloģija piedāvā izcilu veiktspēju, ko nodrošina trīs jaudīgi 300 kilovatu pastāvīgo magnētu motori.

GranTurismo akumulatora nominālā jauda ir 92,5 kWh unuzlādes jauda ir 560 kW, kas spēkrata riteņiem nepārtraukti nodod aptuveni 760 zirgspēku jaudu. Īpašais akumulatora dizains un inovatīvais izkārtojums nodrošina automobiļa augstumu līdz 1,35 metriem, neapdraudot tā sportisko raksturu. Akumulatoru bloka forma, kas pazīstama kā “T veida kauls”, ir daļa no Maserati “nulles kompromisa” pieejas un ļauj izvairīties no akumulatoru moduļu novietošanas zem sēdekļiem, galvenokārt pārvietojot tos pa centrālo tuneli. Izmantojot šādu risinājumu,ievērojami tiek pazeminātasēdpozīcija.

Jaunais modelis ir inovatīva projekta rezultāts, kurā plaši izmantoti vieglie materiāli, piemēram, alumīnijs un magnijs, kā arī augstas veiktspējas tērauds. Lai izmantotu vairāku materiālu pieejuražotājs ieviesa jaunus ražošanas procesus, tā uzrādot labākos svara rādītājus savā klasē. Šī pieeja ir apvienota ar jauno Atlantis High elektrisko/elektronisko tehniku, kuras pamatā ir canFD ziņojumi, kas tiek nosūtīti ar ātrumu līdz 2 m/s. Sistēmai ir arī uzlabotas 5. līmeņa kiberdrošības un attālinātu atjauninājumu funkcijas. Visa pamatā ir automobiļa domēna kontroles modulis (VDCM), kas ir pilnībā Maserati projekts un sastāv no programmatūras, kura nodrošina visu svarīgāko automašīnas sistēmu 360° vadību, radot labāko braukšanas pieredzi jebkādos apstākļos.

Interjerā Maserati GranTurismo modernā kabīne ir aprīkota ar inovatīvām sistēmām, tostarp Maserati Intelligent Assistant (MIA) multimediju sistēmu – jaunāko informācijas un izklaides sistēmu, komforta displeju, kas apvieno galvenās funkcijas integrētā skārienjutīgā ekrānā, digitālo pulksteni, acs līmeņa displeju (pieejams papildkomplektācijā) un izcilo Sonus Faber audio sistēmu.

Birkas: