Otrdien, 2.jūlijā „Audi” dīlera „Moller Auto Rīga” telpās žurnālistiem un protams arī salona viesiem tika atrādīts pirmais līdz mūsu zemei nonākušais „A3 Sedan”. Tā reāla tirdzniecība gan sāksies tikai rudenī, taču līdz ar prezentāciju tiek uzsākta pasūtījumu pieņemšana, norāda “Moller Baltic Import”.
Koncerna ietvaros novērtējot „VW Jetta” panākumus „Audi” modeļa „A3” jaunajā paaudzē izšķīris par neliela Premium sedana izlaidi. Sedanam atšķirībā no „A3” hečbeka ir vairākas individuālas dizaina iezīmes un līdz ar šo modifikāciju visai saimei nāk vairāki jaunievedumi, piemēram LED gaismu tehnoloģija.
Sedans ir 4,46 metrus garš un izceļas ar samērā nelielu svaru, bet solīdu bagāžnieku – 425 litri. “Audi A3″ sedans ir tikai par 920 eiro dārgāks nekā „A3 Sportback” un
tas maksās sākot no 23 989 eiro.
Startā”Audi A3″ sedanam būs pieejami trīs dzinēji: viens 2,0 litru TDI un divi – 1,4 un 1,8 litru TFSI benzīnnieki, kas nodrošinās jaudas diapazonu no 140 līdz 180 Zs. 1,4 l TFSI dzinējs turklāt būs ar COD (cylinder on demand) sistēmu, kas pie zemas slodzes atslēdz divus cilindrus. Vēlāk tiks piedāvāti arī citi dzinēji, tai skaitā 2,0 l TDI agregāts, kas atbildīs Euro 6 izmešu standarta prasībām, un mazāka tilpuma 1,6 l TDI dzinējs.
Atkarībā no dzinēja pieejama manuāla transmisija un “S tronic” dubultā sajūga transmisija. Apvienojumā ar “Audi drive select” dinamikas sistēmu “S tronic” pieejama brīvgaitas funkcija, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu. Būs pieejama “quattro” pastāvīgā visu riteņu piedziņa.
Drīz pēc tam, kad pie dīleriem nonāks “A3″ sedans, “Audi” laidīs tirdzniecībā arī klāsta sportiskāko modeli – “Audi S3″ sedanu. Tā 2,0 l TFSI dzinējs spēs attīstīt 300 Zs jaudu un 380 Nm griezes momentu. Kombinācijā ar sešpakāpju “S tronic” transmisiju tas ļaus paātrināties no vietas 100 km/h vien 4,9 sekundēs (ar manuālo transmisiju 5,3 sekundēs).
„A3 Sedan” ir ap 4000 eiro dārgāks nekā „VW Jetta”, taču ap 6000 eiro lētāks nekā tiešais konkurents „Mercedes-Benz CLA”.