Gada sākumā izplatījās baumas, ka „Aston Martin” varētu sākt izmantot „Mercedes-Benz” dzinējus, taču jaunākais ražotāja paziņojums liek noprast, ka šis plāns nav realizējies.
Pirms kāda laika „AutoMedia.lv” vēstīja, ka „Aston Martin” jaunais investors „InvestIndustrial” vedināja kompānijas vadību izmantot tā sakarus ar „Daimler”, lai sarunātu iespēju izmantot vācu tehnoloģijas.
Taču „Daimler” uzraudzības padome iebilda pret ieceri nodot „Mercedes” platformas un agregātus britu ražotājam.
Vēlāk kompānijas prezidents Dīters Cetše diplomātiski taisnojās, ka „šāds projekts neietilpstot prioritāro uzdevumu sarakstā”.
Bez šaubām „Daimler” daudz interesantāka par tehnisko atbalstu nīkuļojošam „Aston Martin” ir sadarbība ar ķīniešu partneriem, kas var kompānijai plašāk pavērt durvis uz šīs valsts strauji augošo tirgu.
Tādēļ „Aston Martin” ir pagarinājis esošo līgumu ar „Ford” par zināmo un praksē pārbaudīto V8 un V12 dzinēju piegādi no Ķelnes rūpnīcas. Un, pēc visa spriežot, Geidonas ražotnē arī nākamos piecus sešus gadus turpinās ekspluatēt jau stipri novecojušo „VH” platformu, par jauniem modeļiem pasniedzot viegli modificētus „DB9”, „Vanatage” un „Vanquish”.