Atdzīvina leģendāro Renault 4, taču ar piebildi E-Tech

Renault-4_E-Tech-2026-02

Jaunais Renault 4 E-Tech ir 100% elektrisks automobilis, kas tika oficiāli prezentēts nupat aizritējušajā 2024. gada Parīzes autoizstādē. Tāpat kā oriģinālais Renault 4 (1961-1992) esot dzimis, reaģējot uz sava laika izaicinājumiem, arī jaunais Renault 4 E-Tech 100% elektriskais ir retrofutūristisks izgudrojums, kas atspoguļo Renault apņemšanos paātrināt enerģijas pāreju.

Priekšējais radiatora reģģis ir pirmais, kas piesaista uzmanību. Iedvesmojoties no oriģinālā Renault 4, tas ir izgatavots no viena 1,45 m gara gabala un ir unikāls šajā nozarē, ar nepārtrauktu un apgaismotu ieskauju, kas lieliski ierāmē Renault logotipu tā centrā.

Aizmugurē oriģinālajiem ikoniskajiem trīsdaļīgajiem lukturiem tiek piešķirta jauna elpa ar modernām līnijām un raksturīgu LED zīmi. Šie ir tikai divi no daudzajiem norādījumiem oriģinālajam Renault 4 dizainam; citas ietver dzinēja pārsega līnijas, kas turpinās līdz režģa apakšai, aizmugurējā ceturkšņa loga formu, trīs durvīs iestrādātās līnijas, kas atgādina oriģināla plastmasas aizsargus un raksturīgās formas jumtā, ko tagad rotā jumta stieņi.

Renault-4_E-Tech-2026-03

Tikmēr, atsaucoties arī uz oriģinālu, elektriskais audekla jumta plein sudTM salonā ienes āra garu. Tas tiek atvērts, nospiežot pogu vai ar balss vadību, lai atklātu 80×92 cm skatu uz debesīm, ko var baudīt visi pasažieri. Kad tas ir aizvērts, tā oderējums nodrošina izcilas akustiskās un blīvēšanas īpašības, bez svara vai galvas telpas zuduma. Ekskluzīva jauna krāsa, Hauts-de-France Green, godina 20. gadsimta 60. gadu Île-de-France Blue un pievienojas sešiem citiem stilīgiem un elegantiem toņiem: Glacier White, Urban Grey, Diamond Black, Carmine Red, Terracotta Brown, un Cloud Blue. Būs pieejamas arī divu toņu iespējas, nodrošinot, ka Renault 4 E-Tech ir 100% elektrisks ikvienam.

Renault 4 E-Tech, kas ir 100% elektrisks, ir lielāks par Renault 5

(ar kuru tam ir 68% no tā komponentiem), pateicoties tā pagarinātajai 2,62 m garenbāzei. 4,14 m garumā aizmugurē sēdošie gūst labumu no 16,4 cm lielas vietas ceļgaliem, savukārt 85,3 cm galvas telpa ir īpaši dāsna B segmenta transportlīdzeklim. Divi horizontālie ekrāni piešķir salonam mūsdienīgu izskatu. Centrālais 10 collu multivides ekrāns ir standarta, un tajā var būt iekļauta godalgotā OpenR Link sistēma ar Google iebūvētu. Tas nodrošina piekļuvi virknei Google pakalpojumu, tostarp Google Maps, kas piedāvā uzlādei optimizētu maršruta plānošanu, pat akumulatora iepriekšējas kondicionēšanas aktivizēšanu, tuvojoties uzlādes pieturai, kā arī dažādām lietotnēm no Google Play veikala.

Renault-4_E-Tech-2026-04

Pirmo reizi uz Renault 5 redzamais Reno — virtuālais ceļabiedrs — ir pieejams arī Renault 4 E-Tech, kas ir 100% elektrisks. Iemiesojums ar patiesu personību Reno atbalsta klientus visā viņu īpašumtiesību laikā gan automašīnā, gan ārpus tās. Reno var atbildēt uz jautājumiem un veikt tādus uzdevumus kā uzlādes plānošana, palīdzot atvieglot ikdienu. Ekskluzīvo 420 litru bagāžas nodalījuma telpu atklāj elektriski vadāmās bagāžas nodalījuma durvis, kas ir vēl pieejamāka ar plato, augsto atveri un zemo kravas slieksni, kā arī dažādi atjautīgi elementi, piemēram, četri stiprinājuma āķi, divi somas āķi, gumijas lentes priekšmetu noturēšanai. vietā, un gudri uzglabāšanas nodalījumi, tostarp 35 litru zemgrīdas zona, kas lieliski piemērota uzlādes kabelim, padara ikdienu par vēsu aizņemtām ģimenēm. Šo daudzpusību var vēl vairāk paplašināt, izmantojot nolokāmu aizmugurējo sēdekli. Būvēts uz tās pašas AmpR Small platformas kā R5, Renault 4 E-Tech 100% elektriskais turpina oriģinālo Renault 4 praktiskuma sajūtu, kas piemīt visur, ar palielinātu klīrensu (par 1,2 cm vairāk nekā Captur).

Renault-4_E-Tech-2026-01

Balstiekārta ir optimizēta. vienmērīgākai un ērtākai braukšanai visiem pasažieriem, savukārt stūres sistēma ir pārskatīta ar īsāku attiecību (14:5) un šauru, tikai 10,8 m apgriezienu loku, kas ir lieliski piemērots pilsētas ielām un vieglai braukšanai. Ir pieejami divi spēka agregāti, no kuriem abi ir aprīkoti ar siltumsūkni, lai palielinātu to efektivitāti, kā arī divvirzienu uzlādi ar V2L (no transportlīdzekļa uz kravu) un V2G (no transportlīdzekļa uz tīklu) funkcionalitāti, kas var darbināt ārējās ierīces no akumulatora. vai pēc vajadzības pievadiet elektroenerģiju atpakaļ tīklā. 52 kWh akumulators izmanto NMC (Nickel Manganese Cobalt) tehnoloģiju un vienkāršotu arhitektūru, kas nozīmē, ka tagad tas sver mazāk nekā 300 kg. Tas darbina 110 kW (150 ZS, 245 Nm) elektromotoru, kas paātrina Renault 4 E-Tech 100% elektrisko no 0 līdz 62 jūdzēm stundā mazāk nekā 8,5 sekundēs ar WLTP diapazonu līdz 250 jūdzēm.

Aprīkots ar 100 kW līdzstrāvas lādētāju, tas var papildināt akumulatoru no 15 līdz 80% tikai 30 minūtēs vai 11 kW maiņstrāvas 10-100% uzlādi 4 stundās 30 minūtēs. Ir pieejams arī 40 kWh akumulators, kas savienots ar 80 kW līdzstrāvas lādētāju un 90 kW (120 ZS, 225 Nm) elektromotoru, lai piedāvātu darbības rādiusu līdz 186 jūdzēm.

Birkas: