Čehu autobūves uzņēmums „Škoda” atjauninājis un uzlabojis zīmola flagmani „Superb”. Pārbūvē auto saņēmis „Škoda” jaunākajai modeļu līnijai raksturīgus virsbūves elementus, svaigu interjeru un paplašinātu tehnoloģiju klāstu.
Feisliftēto „Škoda Superb” dizainā manāmas jaunā stila dizaina līnijas un elementi. Automašīnas priekšpuse ir pārstrādāta līdz pat A balstam. Priekšgals ieguvis jaunus starmešus, platāku radiatora resti, sportiskākas formas bamperi un motora pārsegu ar jauno „Škoda” logo. Bez tam „Superb” pirmo reizi būs pieejams ar biksenona lukturiem, kuros iestrādātas LED dienas braukšanas gaismas. Pārmaiņas skārušas arī aizmuguri – kopā ar citādām formām, abi modeļi saņēmuši aizmugurējos lukturus ar LED diožu līnijām, kas izliektas „Škoda” raksturīgajā “C” formā. Jāatzīst, ka sedaniskā izskata „Superb” hečbeks nudien ir ieguvis veiksmīgākas virsbūves proporcijas, bet „Supeb Combi” arī iepriekš bija visnotaļ klasiski elegants universāls.
Abi atjaunotie “Superb” modeļi debitēs 19.aprīlī Šanhajas motoršovā, bet Latvijā jaunais „Superb” būs pieejams jau šī gada jūnijā.
Lai uzlabotu aizmugurē sēdošo komfortu, „Škoda” pirmo reizi ir ieviesusi funkciju, kas aizmugurē sēdošajam pasažierim ļauj elektriski pabīdīt priekšējā pasažiera sēdekli. „Superb” smalkākajās komplektācijās auto tiks aprīkoti ar lietussargiem, kas paslēpti vadītāja un blakussēdētāja durvīs (tā šķiet, vismaz aizmugurē, bija jau pašam pirmajam „Superb”).
Uzlabotā „Superb” dzinēju palete, salīdzinot ar šobrīd tirdzniecībā esošo modeli, ir ekonomiskāka vairāk kā par 19%, uzsvērts ražotāja paziņojumā. Visi „Superb” ar dīzeļdzinējiem, kā arī 1,4 TSI (125Zs) benzīna dzinējiem, standartā tiks aprīkoti ar start-stop funkciju un kinētiskās enerģijas rekuperācijas sistēmu. Tādējādi „Superb” GreenLine patērēs tikai 4,2 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Izmaiņas pārnesumkārbu izvēlē ir skārušas tikai „Superb” pilnpiedziņas modifikācijas Turpmāk 2,0 TDI (140Zs) dīzeļdzinējs 4×4 versijā būs pieejams ar manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākais dīzeļdzinējs 2,0 TDI (170Zs) pilnpiedziņai tiks komplektēts ar sešpakāpju, divsajūgu DSG automatizēto pārnesumkārbu.
Nozīmīgākais uzlabojums elektronisko palīgiekārtu jomā „Superb” un arī „Superb Combi”, ir jaunākās paaudzes automātiskais parkošanās asistents, kas ļauj automātiski iebraukt un izbraukt no stāvvietām gan paralēli, gan perpendikulāri brauktuvei. Uzlabota arī „Škoda” patentētā, divdaļīgā sedana-hečbeka (lai arī no skata „superb” ir sedans, bagāžnieks tam atveras kā hečbekam) bagāžnieka vāka atvēršanas vadība – katram atvēršanas režīmam turpmāk būs atsevišķs taustiņš.