No Riselsheimas saņemta ziņā, ka „Opel” izveidojis vēl niknāku kompaktā minivena „Zafira Tourer” versiju nekā iepriekš, par ko „AutoMedia.lv” jau savulaik vēstīja. Jaunākās paaudzes 1,6 ECOTEC 200 ZS jaudīgais 1,6 litru ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs ir daļa no „Opel” modeļu dzinēju ofensīvas.
Pateicoties tagad zem minivena motora pārsega nonākušā spēka agregāta 300 Nm (izmantojot overboost režīmu) griezes momentam, kas ir pieejams amplitūdā no 1700 līdz 4700 apgr./min, „Zafira Tourer” nodrošina veiktspēju, kas ‘pavelk’.
Ar jauno dzinēju „Opel” lielākais minivens 0–100 km/h sasniedz 8,9 sekundēs, tikai par sekundi gausāk nekā sportiskā “Astra GTC” ar šo pašu dzinēju.
savukārt ātrumu no 80 km/h līdz 120 km/h, braucot ar piekto pārnesumu, iespējams attīstīt jau 8,3 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums ir 225 km/h, un, ekipēts ar Start/Stop, tas kombinētajā ciklā patērē 7,0 litrus degvielas uz 100 km un izdala 164 g/km CO2. Vienmērīga darbība un īpaši zems trokšņu un vibrācijas līmenis ir „Opel” šī dzinēja stiprās puses, un tas komplektēts ar sešpakāpju manuālo transmisiju.
Iepriekš – pērn janvārī par ātrāko “Zafira Tourer” kļuva 2,0 litru BiTurbo dīzeļmašīna, kas, starp citu, ieskrējienā līdz simtam ir tik pat naska kā jaunais benzīna turbo,
taču 7 km/h zaudē maksimālā ātruma ziņā.
Kļūstot par „Zafira Tourer” dzinēju spektra vadošo vienību, 1,6 litru ECOTEC pievienojas šādiem agregātiem: dīzeļdegvielas motoru klāsta flagmanim 2,0 BiTurbo CDTI ar 195 ZS un 400 Nm, klusajam jaunākās paaudzes 136 ZS un 320 Nm 1,6 CDTI, kurš patērē vien 4,1 l/100 km (109 g/km CO2), un 170 ZS 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinējam. Papildu benzīna un dīzeļdegvielas iespējām, „Zafira Tourer” pieejams arī ar alternatīvajiem dzinējspēkiem – 140 ZS 1,4 LPG (Liquefied Petroleum Gas – sašķidrinātā gāze) un 1,6 CNG (Compressed Natural Gas – saspiestā dabasgāze).
„Zafira Tourer” visjaudīgā versija aizmugurē vizuāli izceļas ar dubultās izplūdes caurulēm un uzrakstu „turbo” sarkanā krāsā. Automobilim ir adaptīvā šasijas sistēma FlexRide un 17 līdz 19 collu riteņi.
Turklāt informācijas un izklaides sistēma IntelliLink, kas automobilī ļauj integrēt daudzas viedtālruņa funkcijas, nodrošina tā lietotājiem savienojumu ar apkārtējo pasauli. „Zafira Tourer” visjaudīgākā modeļa cena Baltijā, ietverot CD 600 IntelliLink audiosistēmu, ir sākot no 24 963 eiro. Jāpiebilst, ka tagad ikviens „Zafira Tourer” ir pieejams ar IntelliLink.