Kā vēsta oficiāls preses paziņojums, ar šā gada 30. septembri savu amatu atstās „Chevrolet” un „Cadillac” Eiropas nodaļas prezidente Sjūzana Dokertija.
Par oficiālo viņas aiziešanas iemeslu tiek minēta „vēlme veltīt vairāk laika ģimenei u apdomāt jaunas karjeras iespējas”. Lai gan skaidrs, ka šarmantā kanādiete, kas no saviem 50 gadiem 27 ir nostrādājusi „General Motors”, turklāt ieņēmusi dažādus augstus amatus, patiesībā tiek atbrīvota no darba, un iemesls ir nepiedodami vājie „Chevrolet” realizācijas rādītāji Eiropas tirgū.
2012. gada janvārī, kad „GM” par eksporta tirgiem atbildīgā viceprezidente Dokertija tika iecelta par Eoropas nodaļas vadītāju, viņa preses konferencē lielīgi paziņoja: „Ar septiņiem jauniem „Chevrolet” modeļiem piedāvājumā es varu pārliecinoši prognozēt realizācijas pieaugumu un sekmīgu konkurenci tirgū.”
Diemžēl pusotra gada laikā viņas prognoze nav piepildījusies.
„Chevrolet” tirdzniecība aplam nevedas (tikai šā gada pirmajos piecos mēnešos realizācija Eiropā sarukusi par 31%, kamēr ES tirgus vidējais kritums ir 6,8%), kā rezultātā tas lāgā nespēj konkurēt nevienā no pārstāvētajiem segmentiem.
Tirgus analītiķi „Chevrolet” neveiksmes skaidro ar to, ka kompānijai praktiski visos aktīvākajos tirgus segmentos ir morāli novecojuši un tādēļ pircējiem nepievilcīgi modeļi. Turklāt arī kompānijas mārketings ir nepietiekami agresīvs. Bet tas nozīmē, ka, lai arī kas tiktu iecelts Dokertijas vietā par Eiropas nodaļas vadītāju, atjaunot „Chevrolet” sašķobīto prestižu viņam nebūs viegli…