Atklāts lētākais no „McLaren” superautomobiļiem

McLaren_570S_1

Britu autoražotājs „McLaren” oficiāli prezentējis pirmo savas t.s. demokrātisko modeļu saimes „Sport Series” pārstāvi „570S”, kas kļūs par „Porsche 911” tiešo konkurentu.

Lai gan elitārās „McLaren” vienkāršākais brālis ieguvis it kā tādu pašu 3,8 l V8 turbomotoru, kāds ir citu modeļu aprīkojumā, ražotāja pārstāvji apgalvo, ka dzinēja konstrukcijā izmantots aptuveni 30% jaunu detaļu. Bet tas nozīmē, ka būtībā tas ir jau cits motors. Tas attīsta līdz 570 ZS un 600 Nm un pārī ar septiņpakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu ļauj automobilim 9,5 sekundēs sasniegt 200 km/h atzīmi. Tā maksimālais ātrums ir 328 km/h,

bet vidējais degvielas patēriņš – tikai 9,2 l/100 km.

McLaren_570S_4

„McLaren 570S” virsbūves pamatā ir tāds pats „MonoCell” oglekļa šķiedras monokoks, kā citiem brāļiem, taču arī tam veiktas speciālas modifikācijas. Automobiļa masa ir 1313 kg. Tas ir par 150 kg mazāk nekā „Porsche 911 Turbo S”. Ražotājs ar lepnumu ziņo, ka „570S” ir šajā klasē labākā masas un jaudas attiecība.

McLaren_570S_3

Demokrātiskā „McLaren” bāzes komplektācijā ietilpst adaptīvā balstiekārta, oglekļa-keramiskās bremzes, kalti vieglmetāla diski ar „Pirelli P Zero Corsa” riepām (priekšā – 225/35 R19, aizmugurē – 285/35 R20).

McLaren_570S_5

Britu kompānijas pārstāvji „570S” uzskata par šobrīd praktiskāko no „McLaren” modeļiem, jo tā priekšpusē atrodas bagāžnieks ar 150 l ietilpību.

„McLaren 570S” pirmizrāde paredzēta 3. aprīlī Ņujorkas starptautiskajā autoizstādē. Tur cita starpā kompānijas pārstāvji ir solījuši atklāt sava demokrātiskākā modeļa cenu.

McLaren_570S_6

Birkas: