Pierasts, ka visa “Dacia” saime (citos tirgos kā “Renault”) ir pozicionēta kā budžeta klases zīmols, kam sportiskums ir lieka greznība, bet Buenosairesas autošovā līdzās jaunajam pikapam “Duster Oroch” nupat prezentēts arī karstais hečbeks “Sandero R.S. 2.0”
Francijā bāzētās “Renault” sportisko ielas automobiļu ražošanas nodaļas “Renault Sport” (R.S.) sagatavotie, salīdzinoši jaudīgie spēkrati eiropiešiem ir labi pazīstami un spēj veidot zināmu konkurenci vācu un japāņu analogiem. Taču
“Sandero R.S.” ir pirmais “Renault” grupas ‘sportists’, kas izstrādāts un arī ražots tiks Latīņamerikā.
Atšķirībā no “Duster Oroch” tas nez vai tuvākajā laikā parādīsies Eiropā. Par to vedina domāt tas, ka “Sandero R.S. 2.0” aprīkots ar divlitru benzīna dzinēju, kam ir tikai 145 Zs jauda. Ar šādiem jaudas parametriem konkurēt ar citiem Eiropas tirgos piejamajiem tā saucamajiem karstajiem hečbekiem ir visai bezcerīgi.
Jāatzīst, ka ar ESC sporta tūninga paketi apdarinātais “Sandero R.S. 2.0” tomēr izskatās visai pievilcīgs. Tas komplektēts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, ar no standarta “Sandero” atšķirīgu balstiekārtu, kā arī ar modificētu stūres mehānismu un disku bremzēm visiem četriem riteņiem (“Sandero” aizmugurē ir trumuļi).
Jaunais “Renault Sandero R.S. 2.0” Latīņamerikas tirgos parādīšoties 2016.gada sākumā, vispirms Argentīnā. Tiesa, nav izslēgts, ka vēlāk šo modeli pieslīpēs pārdošanai arī citos tirgos, tostarp Eiropā.