Autoražotājs „Cadillac” ir iepazīstinājis ar D segmenta kupejas „ATS” sacīkšu versiju, kas sagatavota atbilstoši FIA GT3 tehniskajiem noteikumiem.
„Cadillac” sportista oficiāla pirmizrāde paredzēta jau pēc dažām dienām Losandželosas starptautiskajā spēkratu šovā.
„ATS-V.R.” ir aprīkots ar 3,6 l V6 biturbo dzinēju, kas aizlienēts no lielākā brāļa „CTS Vsport”. Motoru sporta speciālisti to ir nedaudz uzlabojuši, abas standarta turbīnas nomainot pret „BorgWagner” turbokompresoriem, uzstādot ražīgāku starpdzesēšanas sistēmu, speciāli pielāgotas barošanas un izplūdes sistēmas, kā arī pārprogrammējot dzinēja vadības bloku. Rezultātā jaudu no sākotnējiem 425 ZS izdevies palielināt līdz 600 ZS (bet griezes momentu paaugstināt līdz 705 Nm).
Automobilim ir ne tikai aizmugurējo riteņu piedziņa.
Arī „Xtrac” sekvenciālā pārnesumkārba ir novietota aizmugurē,
kā rezultātā izdevies panākt gandrīz ideālu (49:51) svara sadalījumu starp asīm.
Lai kontrolētu motora iespaidīgo jaudu, mašīna ir aprīkota ar „Brembo” sešu cilindru bremžu mehānismiem, sporta balstiekārtu ar regulējamas cietības amortizatoriem, 18-collīgiem „BBS” riteņu diskiem un sacīkšu riepām, 120 l degvielas tvertni.
Apjomīgas modifikācijas ir veiktas arī „ATS” virsbūvei. Motora pārsegs, bagāžnieka vāks un durvis ir izgatavotas no oglekļa šķiedras. Pazemināts priekšējais buferis, un gaisa plūsmas optimizācijai tā apakšmalā izveidots plats spoileris, paplatināti sānu sliekšņi, aizmugures buferī integrēts iespaidīgs difuzors, bet uz bagāžnieka vāka piestiprināts antispārna plaukts.
Sacīkstēm gatavas mašīnas pašmasa ir 1315 kg. „Cadillac ATS-V.R.” dinamiskie parametri pagaidām netiek atklāti.