Lai arī Rietumeiropā kompaktklases pārdošanā dominē hečbeki, citur pasaulē lielā cieņā ir sedana tipa virsbūve, tādēļ „Audi” izšķīries par A3 sedana izlaišanu. Tirdzniecībā „Audi A3 Sedan” nonāks jau šā gada pavasarī, ziņo „Audi AG”.
Šī četrdurvju automobiļa riteņu garenbāze ir 2,64 m, bet kopējais garums 4,46 metri. Ar 1,80 m platumu, A3 sedans ir par 11 mm platāks, bet par 9 mm zemāks kā „A3 Sportback”. Dizainā sakrustota klasiska trīsdaļīga automobiļa proporcijas un kupejas stils. Pārkares ir īsas. Virs sānu sliekšņiem veidotā dinamiskā līnija redzama daudz asāk kā pārējos A3 modeļos. sedanam ir arī atšķirīgas dzinēja pārsega, bamperu, gaisa ieplūdes atveru un radiatora režģa kontūras.
Sērijas labākais modelis, protams, būs „S3 Sedan” ar 300 ZS jaudu.
Konstrukcijā uz vieglu skausējumu un alumīnija detaļu rēķina maksimāli mazināts svars. Ar 1,4 l TFSI dzinēju sedana pašmasa ir vien 1205 kg (turpmāk visi dati ir provizoriski). Kad auto Vācijā un Eiropā tiks laists tirdzniecībā, dzinēju klāstā būs iekļauti trīs moderni četru cilindru agregāti – 2,0 l TDI dzinējs ar 150 ZS jaudu, 1,4 l TFSI ar 140 ZS un 1,8 l TFSI ar 180 ZS. Pēdējā sniegums būs aptuveni šāds: 0-100 km/h – 7,3 sekundēs un maksimālais ātrums 232 km/h. Vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 5,7 l/100 km, kas ir līdzvērtīgi 135 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. Atkarībā no dzinēja sedans tiks komplektēts ar manuālo sešpakāpju vai dubultsajūga S tronic transmisiju.
Vācijā un daudzās Eiropas valstīs „A3 Sedan” būs pieejams pie dīleriem šā gada vasaras beigās. 1,4 l TFSI versijas bāzes cena būs aptuveni 25 000 EUR.
Dažus mēnešus pēc pamatmodeļa nonākšanas tirdzniecībā, „Audi” izlaidīs klāsta labāko modeli – „S3 Sedan”. Tā versija ar 2,0 l TFSI dzinēja 300 ZS jaudu un 380 Nm griezes momentu aprīkojumā ar S tronic transmisiju ļaus uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 4,9 sekundēs.