Klasisko automobiļu ikgadējā izstādē „Techno Classica”, kas Esenē, Vācijā notiks no 10. līdz 14.aprīlim, „Audi” demonstrēs eksponātus no četru gredzenu zīmola V8 dzinēju vēstures.
Kopš „Audi” sastāvā iekļautais „Horch” Berlīnes autoizstādē demonstrēja „Horch 830”, ko darbināja uzņēmuma pirmais V8 dzinējs, ir pagājuši 80 gadi. Savukārt
„Audi” V8 dzinējus sērijveidā sāka ražot pirms 25 gadiem un tas iezīmēja pagrieziena punktu „Audi” vēsturē
– pievienošanos premium segmentam.
„Horch”, kas laika posmā starp abiem pasaules kariem pārstāvēja luksus automobiļu klasi, kopš 1927.gada tas bija būvējis tikai automobiļus ar rindā izkārtotiem astoņu cilindru dzinējiem. 1933.gadā Berlīnē demonstrētais jaunais „Horch 830” bija aprīkots ar trīs litru V8 dzinēju un uzreiz tika nodēvēts par „mazo Horch”. Modeļa apzīmējums „830” norādīja uz cilindru skaitu un dzinēja darba tilpumu. Šī modeļu līnija papildināja „Horch” produktu klāsta zemāko galu.
Izstādē „Techno Classica” Audi Tradition demonstrēs ļoti retu „Horch 830 Sport Cabriolet” modeli ar Drēzdenes uzņēmuma „Gläser” izstrādātu virsbūvi. Šis 1933.gadā būvētais automobilis, kas parasti apskatāms muzejā August Horch Museum Cvikau pilsētā, savā laikā spēja attīstīt līdz pat 70 zirgspēku jaudu. Priekšstatu par pirmajiem „Horch” V8 automobiļiem papildinās modernizēts 1939.gada „Horch 930 S”. To var uzskatīt par V8 klāsta kulmināciju pirms 2.pasaules kara sākuma ar aerodinamisku virsbūvi, kas bija krietni priekšā savam laikam. Tika uzbūvēti tikai divi šī luksus modeļa automobiļi, jo kara dēļ to tā arī nesāka ražot sērijveidā.
Viens no spilgtākajiem 1988.gada Frankfurtes Starptautiskās autoizstādes modeļiem bija „Audi V8”. Ar šo automobili „Audi” pirmo reizi pēc kara beigām spēja pievienoties tirgus lielajam luksus automobiļu segmentam. Šis astoņu cilindru dzinēja sedans bija aprīkots ar pastāvīgo visu riteņu piedziņu, maza svara vieglmetāla dzinēju ar četriem vārstiem uz cilindru un elektroniski kontrolētu automātisko transmisiju. „Audi V8” bija ražotāja pirmais modelis, kas piedāvāja automātiskas transmisijas un quattro pastāvīgās visu riteņu piedziņas kombināciju. Izstādē „Techno Classica” Audi Tradition demonstrēs trīs eksponātus – V8 no pirmā ražošanas perioda, garās riteņu garenbāzes „Audi V8 L”, kas tika laists tirdzniecībā divus gadus vēlāk un tika ražots ierobežotā skaitā, un, kā arī speciāli būvētu „Audi V8 Avant” – uz „Audi 200 Avant” balstītu universāļa versiju.
Audi Tradition stendā būs pārstāvēts arī autosports. 1990.gadā Hanss-Joahims Štuks ar „Audi V8 quattro” tā pirmajā sacīkšu sezonā un uzvarēja Vācijas DTM čempionātā. Šis 462 ZS jaudas „privātais limuzīns” tiek demonstrēts kopā ar vēl vienu Audi Sport leģendu – „Audi R8”. Šis auto piesaistīja uzmanību 2000.gada 31.decembrī Adelaidē, Austrālijā notiekošo Amerikas Lemānas sacīkšu finālbraucienā. Skatītāji tik tikko spēja noticēt savām acīm – „Krokodila Dandija” valstī, Alans Maknišs un Rinaldo Kapello uz starta stājās ar krokodila dizainā izkrāsotu „Audi R8”. Viņi sacīkstēs uzvarēja un Alans Maknišs ieguva čempiona titulu braucēju konkurencē, bet „Audi” ražotāju čempiona titulu.