Lai gan ekonomiskā situācija joprojām nav stabila, „Audi” turpinās īstenot ambiciozu kapitālieguldījumu programmu. Līdz 2016. gada beigām „Audi Group” plāno ieguldīt 13 miljardus eiro, lai realizētu stratēģisko attīstības plānu „Strategy 2020”.
Saskaņā ar „Strategy 2020”, „Audi” līdz 2020.gadam jākļūst par pasaules vadošo auto zīmolu pasaulē. Lielākā daļa līdzekļu tikšot investēti jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādē, kā arī jaunu rūpnīcu būvniecībā.
“Mēs turpināsim ieguldīt daudz līdzekļu, lai īstenotu mūsu izaugsmes stratēģiju,” skaidro „Audi AG” finanšu un organizācijas valdes loceklis Aksels Štrotbeks.
Aptuveni 8 miljardi eiro tikšot ieguldīti Vācijā esošajos centros Ingolštatē un Nekarsulmā. Arī Ungārijā, Giorā jau 2013.gadā tikšot pabeigta „Audi” ražotnes paplašināšana. „Audi Group“ palielina ražošanu arī Ķīnā. Paredzams, ka 2014.gada sākumā pirmie četru riņķu automobiļi sāks ripot no montāžas konveijera Fošanā. Savukārt rūpnīca Sanhosē Čiapā (Meksikā) varētu sākt ražot „Audi” automobiļus ap 2016. gadu.
Strotbeks piebilda, ka
vairāk kā 2 miljardus eiro plānots ieguldīt pilnīgi jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādē.
„„Audi” vēlas palielināt pārdošanas apjomus, pārdodot vairāk kā divus miljonus transportlīdzekļu katru gadu. Taču ne mazāk svarīgi, ka kompānija meklē risinājumus, kā pienācīgi sabalansēt gūtos ieņēmumus ar sociālo atbildību un atbildību pret vidi,” paudis Strotbeks.
Jāpiebilst, ka, vispasaules vadošās zīmolu aģentūras „Interbrand” vērtējumā, šobrīd „Audi” pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā ieņem tikai 55.pozīciju, kamēr par vērtīgākajiem autobūves zīmoliem atzītie „Toyota”, „Mercedes-Benz” un „BMW” ieņem vietas TOP 100 otrā desmita sākumā. Tiesa, citu TOP veidotāju reitingos „Audi” bieži ieņem daudz augstākas vietas, tomēr pašlaik tik un tā piekāpjas vienam no sīvākajiem konkurentiem, proti – „BMW”.