“Audi” paplašina jaunās TT paaudzes dzinēju klāstu. No jūlija šie sportiskie ielas automobiļi būs pieejami arī ar 1,8 l TFSI dzinēju, kura jauda ir 180 ZS. „Audi TT Coupe” bāzes modeļa cena būs no 33 685 EUR, savukārt „TT Roadster” — no 36 272 EUR.
1,8 l TFSI dzinējs ir aprīkots ar turbokompresoru un tā darba tilpums ir 1798 cm3. Maksimālo 250 Nm griezes momentu agregāts sasniedz pie 1250 līdz 5000 apgriezieniem minūtē. Lai samazinātu izmešu daudzumu, daļējas noslodzes gadījumā FSI tiešās iesmidzināšanas sistēmu atbalsta papildu kolektoru iesmidzināšanas sistēma. Audi vārstu pacēluma laika regulēšanas sistēma regulē izplūdes vārstu vēzienu, uzlabojot dzinēja darbību, sacīts ražotāja paziņojumā.
Liela nozīme četru cilindru dzinēja efektivitātē ir kompaktajam rotējošo vārstu modulim,
kas nodrošina temperatūras kontroli, un cilindra galvā iebūvētajam izplūdes kolektoram.
„TT Coupe” ar sešpakāpju manuālo transmisiju no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 6,9 sekundēs, bet ar papildaprīkojumā pieejamo sešpakāpju S tronic transmisiju — 7,0 sekundēs. Tā maksimālais ātrums ir 241 km/h. „Roadster” versija ieskrienas 7,2 sekundēs ar standartaprīkojumā iekļauto manuālo transmisiju un 7,3 sekundēs ar S tronic transmisiju. Tās maksimālais ātrums ir 237 km/h. „Coupe” versija ar 1,8 l TFSI patērē vidēji 7,0–7,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem (129–138 g CO2 izmešu uz kilometru), savukārt „TT Roadster” ar 1,8 l TFSI patērē 7,1–7,7 litrus degvielas (132– 142 g CO2 izmešu uz kilometru).
Papildus jaunam bāzes līmeņa dzinējam „Audi” jaunajai TT paaudzei piedāvā arī trīs divu litru dzinējus. 2,0 l TDI ultra dzinējs ar 184 ZS jaudu un 380 Nm griezes momentu patērē tikai 4,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Tas atbilst 110 gramiem CO2 izmešu uz kilometru, kas tādējādi ir labākais rādītājs klasē degvielas ekonomijas ziņā. Tāpat pieejamas divas 2,0 l TFSI dzinēja versijas: TT benzīna dzinējs ar turbokompresoru nodrošina 169 kW (230 ZS) jaudu un 370 Nm griezes momentu, bet TTS dzinējs — 228 kW (310 ZS) jaudu un 380 Nm griezes momentu. Coupé versija no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 4,6 sekundēs.